Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه  ،در دومین از سفر به آذربایجان غربی معاون‌حمل و نقل سازمان راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای به همراه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از پایانه‌های مرزی ایران در جوار کشور ترکیه در شمال استان بازدید و بر بهبود امور و توسعه زیرساخت‌های لازم تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 پایانه مرزی رازی در شهرستان خوی نخستین مقصد معاون‌حمل و نقل سازمان راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای به همراه مدیرکل آذربایجان غربی بود که در جریان آن با تاکید بر اهمیت این پایانه مرزی به جهت مراودات با کشور دوست و همسایه ترکیه و مسیر منتخب مسافرین زمینی بین دو کشور تسریع عملیات عمرانی پایانه مرزی رازی، نظم، آراستگی سیمای فضای پیرامون و تکمیل محوطه سازی و ابنیه موجود را بیش از پیش، ضروری عنوان کرد وخواستار آن شد که تا زمان اتمام پروژه‌های عمرانی پایانه مرزی خوی، ایمنی و و آسایش مسافرین با انجام اقدامات مبتنی بر ممیزی دقیق ارتقا یابد.

شهرک‌حمل و نقلی آذرکوهسار شهرستان‌خوی مقصد دوم معاون حمل و‌نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مدیرکل آذربایجان غربی بود که وی در این حضور، از شهرک حمل و نقل و سالن اعلام بار بازدید بعمل آورد و با رانندگان بصورت چهره به چهره گفتگو کرد.

در این دیدار صمیمی رانندگان مشکلاتی در خصوص فرآیند‌های سالن اعلام بار، نوع و تعداد بار‌های اعلامی و سایر مشکلات خود اعلام نمودند و عضو هیئت عامل سازمان در جریان این بازدید، در کلاس آموزشی رانندگان حضور یافت و از چگونگی آموزش و نقطه نظرات حاضرین در کلاس، مطلع و برای ارتقای آموزش‌ها مواردی را مطرح نمود.   پایانه مرزی بازرگان بعنوان مهم‌ترین گذرگاه زمینی رسمی ایران با کشور ترکیه آخرین میزبان معاون حمل نقل سازمان راهداری و حمل نقل‌جاده‌ای بود، بازدید از روند انجام خدمات، عملیات عمرانی در قالب کار‌های تکمیلی و استماع مشکلات و بررسی راهکار‌های عنوان شده برای رفع آنان از دیگر برنامه‌های این سفر کاری به پایانه مرزی بازرگان بود.

معاون حمل نقل سازمان همچنین در خطوط پذیرش و ترخیص ناوگان ترانزیتی و بین الملل پایانه مرزی بازرگان حاضر و با کسب نظرات رانندگان، کاهش مدت زمان انتظار این ناوگان با اجرای برنامه‌های نرم افزاری و‌سخت افزاری اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای آذربایجان غربی را مطلوب ارزیابی و بر استمرار این اقدامات تاکید کرد.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای در سومین روز از سفر خود عازم جنوب استان آذربایجان غربی شد.   انتهای پیام/س   سفر معاون‌حمل و نقل سازمان راهداری به ارومیه  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۷ میلیون تن کالا از پایانه‌های مرزی کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ بیش از هفت میلیون تن کالا از پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه صادر شده است. - اخبار استانها -

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: در 12 ماهه سال گذشته هفت میلیون و 273 هزار تن کالا از پنج پایانه مرزی استان کرمانشاه صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشدی هفت درصدی روبه‌رو است.

وی عنوان کرد: بیشترین صادرات کالا در 12 ماهه سال گذشته: از پایانه مرزی پرویزخان با صادرات 2 میلیون و 787 هزار تن کالا و افزایش 11 درصدی نسبت به سال قبل انجام شده است.

کهریزی درباره میزان صادرات از دیگر پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه گفت: در پایانه‌های مرزی خسروی یک میلیون و 855 هزار تن کالا، سومار یک میلیون و 686 هزار تن کالا، شیخ‌صله 625 هزار تن کالا و شوشمی 318 هزار تن کالا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه درباره عمده کالا های صادر شده از پایانه‌های مرزی گفت: میلگرد و آهن‌آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره‌بار، سنگ‌های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف و غیره از جمله کالاهایی بودند که از پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه صادر شده‌اند.

وی درباره ناوگان ورودی به پایانه مرزی استان کرمانشاه، گفت: در 12 ماهه سال گذشته 378 هزار و 614 هزار خودرو کالاهای صادراتی را به پنج پایانه مرزی استان کرمانشاه انتقال داده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنگ کریدورها| هند و یونان علیه چین و ترکیه؛ جایگاه ایران کجاست؟ + فیلم
  • توسعه شاخصهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در دستور کار
  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی
  • صادرات بیش از ۷ میلیون تن کالا از پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه
  • احداث ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی در راه‌های استان بوشهر
  • صادرات بیش از ۷ میلیون تن کالا از پایانه‌های مرزی کرمانشاه
  • صادرات ۷ میلیون تن کالا از پایانه‌های مرزی کرمانشاه
  • چند تن کالا از پایانه مرزی خوزستان ترانشیپ شد؟
  • احداث ۲۳ هزار متر سایبان در مرز مهران
  • افزایش ۲۲ درصدی حجم مبادلات اقتصادی از پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان