Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین استان چهارمحال  وبختیاری به نقل از روابط عمومی فرهنگ وارشاد اسلامی استان ، شهرام فرجی ضمن اعلام این خبر افزود «اسکی باز» اولین فیلم بلند سینمایی فریدون نجفی است که در سال ١٣٩٦ در ارتفاعات زردکوه بختیاری ساخته شد. این فیلم نگاهی انسانی و عاطفی به زندگی کودکان و نوجوانان دارد و به نقد چالش های اجتماعی و تربیتی در این زمینه می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فیلم «اسکی باز» همچنین با دریافت هفت پروانه زرین، پر افتخارترین و بهترین فیلم سینمایی سی اُمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ایران شد.

فرجی در خصوص داستان این فیلم گفت: «بز کوهی که به روستاه پناه آورده، قرار است قربانی یک رسم محلی شود، جولی پسر بچه ای است که تا عصر، قبل از مسابقه اسکی، فرصت دارد او را نجات دهد.»

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر از عوامل این فیلم از امیررضا فرامرزی، آوا دارویت، رضا موری، حبییب تاجمیری، سید شهاب الدین طباطبایی، غلامشاه قنبری، مژگان محمودیان، منور رشیدی، حدیث نجفی، علی امانی، آهو حبیبی، الهه صالحی، مژگان امیدی، راضیه و مرضیه محمد حسینی به عنوان بازیگران این فیلم سینمایی یاد کرد.

فستیوال بین المللی فیلم زنگبار، بزرگ ترین رویداد سینمایی شرق آفریقاست که در کشور تانزانیا از تاریخ ١٩ تا ٢٧ تیرماه جاری با حضور فیلم هایی از ٦٠ کشور جهان برگزار شد.

46

کد خبر 1280887

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فیلم سرگرمی باشگاه پرسپولیس محمدعلی نجفی ایران و آمریکا باشگاه استقلال شورای نگهبان بازیگران سینما و تلویزیون ایران ایالات متحده آمریکا بازار طلا و ارز سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری

پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری

دیگر خبرها

  • معرفی نخستین مربی بین المللی اسکیت سرعت چهارمحال و بختیاری
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد؛ نشان برنز شیما یارخواه در بخش بانوان
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد/ حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • آغاز هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد با حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان
  • «آنیتا ...» بهترین کلیولند شد/ «رد پا» در ایتالیا