Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رییس پلیس تهران بزرگ از دستگیری عاملان سرقت از راننده نماینده مجلس شورای اسلامی که منجر به تیراندازی این راننده در محدوده مرکزی تهران شده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حمید هداوند در دراین باره گفت: حدود ساعت ۲۰:۱۵ یکشنبه شب، حجت‌الاسلام احمد سالک - نماینده مردم اصفهان - برای ضبط برنامه تلویزیونی در دفتر یکی از شبکه‌های تلویزیونی حضور یافت و راننده وی نیز در خیابان دانشگاه، تقاطع خیابان لبافی‌نژاد منتظر اتمام ضبط برنامه بود تا پس از آن به همراه نماینده مردم اصفهان به دفتر کارش بازگردند که حدود ۱۵ دقیقه پس از توقف خودرو کنار خیابان یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین نزدیک این خودرو شدند و نفر ترک‌نشینبه سرقت تلفن همراه راننده اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه راننده حین حرکت به سمت سارقان، با مسلح کردن اسلحه یک تیر هوایی شلیک کرد، گفت: در نهایت حین قراردادن اسلحه داخل غلاف، با توجه به مسلح بودن اسلحه یک تیر شلیک شد و به پای راست راننده اصابت کرد که وی بر اثر این حادثه مجروح شد که بلافاصله بعد از این حادثه و با تماس شهروندان با سامانه فوریتهای پلیسی ۱۱۰ و اورژانس، عوامل انتظامی و امدادی در صحنه حاضر شدند و راننده نیز به مراکز درمانی منتقل شد.

هداوند با بیان اینکه پس از این حادثه تیم هایی از کارآگاهان پلیس پایتخت به بررسی موضوع پرداخته و برای دستگیری سارقان گوشی قاپ وارد عمل شدند، گفت: در بررسی های انجام شده این دو سارق گوشی قاپ شناسایی شده و لحظاتی قبل در یک عملیات ضربتی از سوی کارآگاهان دستگیر شدند.

به گفته جانشین رییس پلیس پایتخت دو متهم در تحقیقات انجام شده به جرم خود اعتراف کرده و گفتند که گوشی مسروقه را به یک مالخر اموال مسروقه فروخته اند که دستگیری این مالخر نیز در دستورکار است.

وی اضافه کرد: برای متهمان پرونده ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال تیراندازی خودرو شبکه های تلویزیونی موبایل نماینده مجلس شورای اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه موبایل جایگزین کارت‌های بانکی می شود؟ | جزئیات اجرایی شدن طرح کهربا در۶ بانک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی از اجرای طرح کهربا توسط۶ بانک خبر داد و گفت: با این طرح تراکنش بانکی با برنامک‌های هوشمند تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی انجام می شود.

وی تأکید کرد: بانک مرکزی در راستای تنوع بخشی به ابزارهای پرداخت و به روزرسانی ظرفیت‌های شبکه پرداخت کشور، طرح کهربا را در دستور کار دارد. بر این اساس، مشتریان شبکه بانکی امکان تعریف کارت بانکی فیزیکی خود در برنامک‌های هوشمند مبتنی بر تلفن همراه را دارند.

جزئیات روش جدید پرداخت پول با موبایل بدون کارت بانکی | کارت‌های بانکی حذف می شوند؟

قمری‌وفا ادامه داد:‌ با طرح کهربای بانک مرکزی، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آن‌ها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مجهز شده، مطابق با آخرین فناوری و استانداردهای روز میسر شده است.

به گفته مدیر روابط عمومی بانک مرکزی،‌ هم‌اکنون ۶ بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش بوده و تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

پیش از این محرمیان، معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفته بود: در طرح کهربا، این امکان فراهم شده تا اطلاعات کارت های بانکی که الان به صورت فیزیکی در اختیار افراد است در گوشی تلفن همراه افراد در قالب یک اپلیکشن ثبت شود و فرد در هنگام خرید وقتی به فروشگاه مراجعه می کند گوشی تلفن همراه فرد تبدیل به هر یک از کارت های بانکی وی می شود.

وی اضافه کرد: کافی است یکی از کارت ها به صورت پیش فرض انتخاب شود و پس از باز شدن قفل گوشی تلفن همراه بارکد خوان مقابل گوشی قرار گیرد و پول کالای خریداری شده جابه جا ‌شود.

کد خبر 845089 برچسب‌ها خبر مهم بانک بانک مرکزی خرید آنلاین موبایل

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • ماجرای تولید موبایل ایرانی به کجا رسید؟
  • تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • حذف کارت بانکی آغاز شد / خرید با موبایل!
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت در ۶ بانک
  • چگونه موبایل جایگزین کارت‌های بانکی می شود؟ | جزئیات اجرایی شدن طرح کهربا در۶ بانک
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز