Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سردار سعید محمدفرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) اظهار داشت: طرح زیرگذار بهارستان یکی از طرح های قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در شهر خرم‌آباد است که علی‌رغم اینکه این طرح تکمیل شده، ولی تاکنون هیچ گونه منابع مالی دریافت نشده و همچنین بنا بود پل‌های دیگری در برنامه باشد که هنوز شروع نشده که با توجه به وضعیت مالی اصراری بر پول نقد نداریم، ولی چنانچه بتوانند از محل املاک تامین منابع مالی شوند تمام پل‌ها قابل انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راه‌آهن دورود_خرم‌آباد از دیگر طرح قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در استان لرستان است که تقریبا کار تعطیل است و علت اصلی این تعطیلی بحث تامین منابع مالی است که همین امر سبب تعدیل نیروی انسانی این طرح شده که در حال حاضر تنها ۱۲۰ نفر در این طرح به کار‌های مقدماتی و نگهبانی مشغول هستند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به هدف از سفر خود به استان لرستان عنوان کرد: طرح راه‌آهن دورود- خرم‌آباد به شدت نیازمند منابع مالی است که این هدف از این سفر با مسئولان استان صحبت کنیم که راهکاری جهت تامین منابع مالی این طرح پیدا شود و همچنین پیشنهاداتی به معاون اول رئیس جمهور و نوبخت ارائه داده‌ایم که چنانچه عملی شود قرارگاه از محل تهاتر طرح ها را فعال کند.

محمد با بیان اینکه قرارگاه پیمانکار است و باید منابع مالی تامین شود که اجرا کند گفت: در استان لرستان ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طرح داریم که از این میزان ۵۰۰ میلیارد تومان طلب داریم بر همین اساس مطالبات بسیار سنگین شده البته در برخی بخش‌ها خودمان تامین منابع مالی کرده‌ایم بر همین اساس قرارگاه سهم خودش را آورده است.

وی تصریح کرد: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در طرح های سراسر کشور حدود ۳۳ میلیارد تومان طلب دارد که تقریبا نصف بودجه عمرانی کشور که ۶۶ میلیارد تومان است قرارگاه از دولت طلب دارد، ولی چنانچه پیشنهاد تهاتر که به دولت داده‌ایم عملیاتی شود برنامه‌ریزی شده ۱۰۰ طرح که شامل بخش عمده‌ای از طرح ها می‌شود در دو سال باقی مانده دولت دوازدهم تکمیل شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی الانبیا (ص) خاطرنشان کرد: در شرایط سخت کشور باید مقداری ضوابط و قوانین دست و پا گیر را حذف کنیم و مسیر‌های راحت‌تری را پیش بگیریم که از این مسیر‌هاطرح های مهم تامین مالی شوند.

انتهای پیام/م

طرح راه آهن دورود- خرم‌آباد به شدت نیازمند منابع مالی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه آهن خاتم الانبیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات

به گزارش «تابناک» به نقل از مس پرس، سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر به همراه جمعی از معاونان و مدیران این بانک با حضور در شرکت ملی صنایع مس ایران، با حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل بانک شهر در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های این بانک به منظور تامین مالی پروژه‌های توسعه‌ای شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود، آماده همکاری در زمینه توسعه صادرات محصولات و در مقابل واردات تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز صنعت مس هستیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران هم با اشاره به تفاهم حاصل شده با بانک شهر با هدف توسعه صادرات محصولات تولیدی این شرکت گفت: این تفاهم به منظور افزایش صادرات و کمک به رشد درآمدهای ارزی کشور به عنوان یک اقدام مثبت با جدیت پیگیری خواهد شد.

مدرس خیابانی افزود: واردات تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز شرکت ملی صنایع مس ایران از طریق تسهیلات صندوق توسعه ملی و با استفاده از ظرفیت‌های بانک شهر به عنوان یکی دیگر از محورهای همکاری دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • شهر پره سر نیازمند تخصیص زمین برای تولید کود آلی از زباله‌ی تر است
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • موسسه «مصاف» رائفی پور از کجا تامین مالی می‌شود؟
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • ۵۰ درصد بناهای تاریخی تایباد خراسان رضوی نیازمند مرمت است