Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سازمان هواشناسی، در دو روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

از شنبه هفته آینده تا اواسط هفته، آسمان صاف است و تداوم هوای گرم تابستانی در کل کشور پیش‌بینی می‌شود. آسمان تهران در چند روز آینده ‌صاف تا کمی ابری، گاهش با وزش باد ‌پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز بیشینه و کمینه دما در تهران ۴۲ و ۳۰ درجه خواهد بود و در چند روز آینده هم بیشینه دمای ۴۲ درجه در پایتخت حاکم است. 

۲۳۵۲۳۵

کد خبر 1280893

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سازمان هواشناسی گرما باشگاه پرسپولیس ایران و آمریکا محمدعلی نجفی باشگاه استقلال شورای نگهبان ایالات متحده آمریکا بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری

برای هفته جاری (۲ تا ۷ اردیبهشت) وقوع بارش‌ها در بیشتر مناطق به‌ویژه مرکز و شمال کشور پیش‌بینی می‌شود، در این مناطق، مقادیر تجمعی بارش ۷۵-۵۰ میلی‌متر پیش‌بینی‌شده است.

به گزارش مهر، بر اساس تقسیمات حوضه‌های درجه ۱ کشور، حوضه آبریز فلات مرکزی با مقدار میانگین ۱۲.۹ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۱۲۱.۶ میلی‌متر و حوضه دریای خزر با مقدار میانگین ۱۴.۷ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۸۶.۷ میلی‌متر پرباران‌ترین حوضه‌های کشور در هفته جاری خواهند بود.

همچنین حوضه آبریز قره قوم با مقدار میانگین ۲.۶ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۲۰.۷ میلی‌متر کم باران‌ترین حوضه درجه ۱ کشور است.

از میان حوضه‌های درجه ۲ کشور، حوضه قره‌سو و گرگان با متوسط بارش ۳۹.۱ میلی‌متر و بیشینه بارش ۸۵ میلی‌متر و کویر درانجیر با مقدار میانگین ۲۵.۳ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۱۲۱.۶ میلی‌متر و هراز و قره‌سو با مقدار میانگین ۳۹.۷ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۸۶.۷ میلی‌متر پرباران‌ترین حوضه‌های درجه دو کشور هستند.

از میان استان‌های کشور، استان‌های گلستان، مازندران و یزد با بارش تجمعی معادل ۷۵-۵۰ میلی‌متر در هفته جاری پر بارش‌ترین استان‌های کشور خواهند بود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری
  • اعلام پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت