Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سابق ولی‌فقیه استان هرمزگان با اشاره به اینکه هیچگاه اهل باندبازی و حمایت از جناح سیاسی نبوده و نیستم، گفت: 29 سال محبت و لطف مردم هرمزگان امکان ندارد به فراموشی سپرده شود. به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در آئین تقدیر از فعالین دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان هرمزگان، افزود: مگر می شود 29 سال تبادل عواطف را فراموش کرد؛ هیچگاه استان هرمزگان، چهره ها و محبت ها یادم نمی رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی بابیان اینکه ساختمان هرچه کهنه شود اعتبارش کم می شود اما دوستی هرچه بگذرد استحکامش بیشتر می شود، تصریح کرد: 29 سال محبت و لطف مردم هرمزگان امکان ندارد به فراموشی سپرده شود. امام‌جمعه سابق بندرعباس با اشاره به اینکه در این جلسه مطلبی جز تشکر از مردم استان هرمزگان ندارم، اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری سال 76 اکثریت روحانیون از حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری حمایت کردند و بنده هم از گذشته با وی آشناییت داشتم اما در انتخابات از وی حمایت نکردم زیرا جایگاه نماینده ولی فقیه جایگاه رفیع تری است. وی ادامه داد: هیچگاه اهل باندبازی و حمایت از جناح سیاسی نبوده و نیستم. آیت‌الله نعیم‌آبادی بابیان اینکه پس از انتخابات بود که مقام معظم رهبری نیز اعلام فرمودند که از موضع گیری ام رضایت دارند، خاطرنشان کرد: خط همه عالمان دینی و آحاد مردم باید خط نظام جمهوری اسلامی باشد و نباید جناحی شویم بلکه تنها نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه اهمیت دارد و براساس آن حرکت کنیم. وی با اشاره به اینکه نه به دنبال نامزدی انتخابات در مجلس خبرگان رهبری هستم و نه به دنبال تبلیغ، اضافه کرد: اگر بتوانم در خارج از استان به هرمزگان خدمت کنم از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنم. نماینده سابق ولی‌فقیه استان هرمزگان بابیان اینکه مکرر گفتم که از هزینه آبروتان برای اسلام و مسجد دریغ نکنید، عنوان کرد: باید افراد از شخصیت اجتماعی شان برای امور خیر استفاده کنند. وی با اشاره به‌ اینکه مساجدی که در هرمزگان ساخته شده به واسطه هزینه آبرو بوده است، اظهار کرد:  همواره برای اعتلای اسلام و مکتب از آبرویم هزینه کرده و می کنم. آیت الله نعیم آبادی با اشاره به اینکه باید خط مقام معظم رهبری را حفظ کنیم، اظهار کرد: خیلی ها می گفتند مقاومت عاقبت خوبی ندارد اما مقام معظم رهبری یک تنه مقاومت را سرلوحه امور قرار دادند و امروز اگر این مقاومت نبود داعش همچنان در منطقه حضور داشت. وی با بیان اینکه مقاومت سبب ترس بیگانگان به ویژه اسراییلی ها شده است، خاطرنشان کرد: در رونق تولید باید همگان تلاش کنند و اگر همه ورود کردند، مشکلات اقتصادی مانند سایر بخش ها برطرف می شود. امام جمعه سابق بندرعباس با بیان اینکه تغییر نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان امری طبیعی بود، گفت: پیشنهادات کاری زیادی را در طی این سال ها نپذیرفتم زیرا در هرمزگان مشغول خدمت بودم و به این آب و خاک علاقه داشته و دارم و از هیچکس کدورتی ندارم و با قلبی صاف حتی نسبت به مخالفینم از هرمزگان می روم. وی در پایان گفت: بنده بزرگترین حامی حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده(نماینده جدید ولی فقیه در استان هرمزگان) هستم و امیدوارم در این سنگر موفق باشد. به گزارش ایسنا، در این مراسم که فعالین حوزه دفتر نماینده ولی فقیه مورد تقدیر قرار گرفتند، حجت الاسلام والمسلمین ذوالقدر(نماینده شرق هرمزگان در مجلس)، حجت الاسلام والمسلمین تقوی و حجت الاسلام والمسلمین فروزان نژاد(ائمه جمعه موقت بندرعباس) حضور داشتند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال علی اکبر ناطق نوری مجلس خبرگان رهبری مشکلات اقتصادی نظام جمهوری اسلامی ایران ولی فقیه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله با بیان اینکه پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند، گفت: بزرگترین ژنرال ما (شهید حاج قاسم سلیمانی) وصیت می‌کند که روی سنگ مزارم بنویسید سرباز ولایت، این وصیت نشان می‌دهد که بزرگترین ژنرال ما به سربازی ولایت و انقلاب افتخار می‌کند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو حجت الاسلام علی عرب پور مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم تکریم و معارفه مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه شهید سلیمانی ایستادگی و استقامت در برابر نظام استکباری را به مردم مسلمان غزه یاد داد، گفت: قطعا دشمن در برابر اراده قوی مردم غزه و فلسطین کاری از پیش نمی‌برد.

وی افزود: از ویژگی‌های بارز هر مسلمانی خودسازی، ایستادن و استقامت در مسیر حق است.

حجت الاسلام عرب پور تنبیه رژیم صهیونیستی را در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب دانست و تاکید کرد: مقام معظم رهبری در نماز عید فطر فرمودند؛ رژیم صهیونسیتی باید تنبیه شود، به دنبال فرمایشات رهبری این رژیم از ترس سفارت‌های خود را بست و نیروهایش به زیرزمین‌ها پناه بردند.

او تصریح کرد: عملیات وعده صادق در واقع ضرب شست اسلام ناب محمدی به دشمنان بود که باعث سربلندی همه مسلمانان و مستضعفان جهان شد.

وی بیان داشت:عملیات غرورآفرین وعده صادق برای مقاومت بر علیه نظام سلطه و استکبار و در راس آن رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی بود.

حجت الاسلام عرب پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهید سلیمانی همت، شجاعت و شهامت را به نیمی از کره زمین تزریق کرد و معنای مقابله با نظام استکبار و سلطه را به مردم دنیا آموخت.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه عظمت و موجودیت سپاه پاسداران در جهان تازگی ندارد، اظهار کرد: از همان روز اول که سپاه پاسداران از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی پی‌ریزی و مهندسی شد، مبنای کارش را معنویت، جهاد و حرکت در مسیر بندگی خدا قرار داد.

وی سپاه را یک نیروی الهی دانست و گفت: امروز دوست و دشمن معترف هستند که سپاه پاسداران یک نیروی الهی است که در کنار مراجع عضام و روحانیون برای حفظ اسلام ایجاد شده و افتخار سپاه به پاسداری از اسلام در زیر خیمه ولایت در دوران غیبت آنهم به فرماندهی نایب امام زمان (عج) است.

در پایان مراسم از زحمات حجت الاسلام محمدی سلیمانی تجلیل و حجت الاسلام عسکری به عنوان مسئول جدید حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه جیرفت معرفی شد.

دیگر خبرها

  • حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی