Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آخرین روزهای اردیبهشت سال جاری بود که سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به روستای محروم کاوند از توابع شهرستان اردل  سفر کرد.

 در این سفر، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای کاوند ، به مقام والای دو شهید این روستا ادای احترام کرد و یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان حرم را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار اکبری در ادامه ضمن بازدید از مناطق مختلف روستا و حضور در پایگاه شهید محمودیان روستای کاوند،  با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در دورافتاده ترین نقاط کشور بویژه مناطق محروم ، اظهار کرد: خدمت به محرومان و مردم داری و مردم یاری، از اولویت های برنامه های سپاه و بسیج است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در ادامه پیرامون حل مشکلات مردم روستای کاوند در حد مقدورات و امکانات سپاه استان قول مساعد داد، که  اکنون در تیرماه 98 شاهد به بار نشستن برکات سفر روزهای پایانی اردیبهشت ماه هستیم و امکانات راهسازی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به سوی روستای کاوند گسیل شدند تا در بازگشایی و بازسازی معابر روستا یاری رسان آنها باشند.

تقدیم 20 سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند این روستا از دیگر کمک های فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام بود که محقق گردید.

گفتنی است: در آینده نزدیک تیم بهداشتی درمانی تخصصی بسیج جامعه پزشکی  سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز برای معاینه، ویزیت و درمان بیماران نیازمند عازم روستای کاوند می شود.

شایان ذکر است: روستای کاوند در 30 کیلومتر شهر اردل واقع شده که بالغ بر 600 نفر جمعیت دارد و دو شهید عزیز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: کاوند منطقه محروم کمک رسانی محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک‌هایی استفاده شد؟

حسن عابدینی نوشت: موشک‌های خرمشهر، سجیل، شهید حاج قاسم، خیبرشکن ۲ و هایپرسونیک فتاح در عملیات تنبیهی ‎وعده صادق استفاده نشد؛ این را سردار حاجی‌زاده فرمانده هوا فضا گفت که برای ‎خداقوت به دیدنش رفته بودم.

وی در صفحه اجتماعی خود در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به دیداری که با سردار حاجی‌زاده داشت، نوشت:

موشک‌های خرمشهر، سجیل، شهید حاج قاسم، خیبرشکن ۲ و هایپرسونیک فتاح در عملیات تنبیهی ‎وعده صادق استفاده نشد. این را سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضا گفت که برای ‎خدا قوت به دیدنش رفته بودم.

وی افزود: در این مرحله باذن الله با توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری قرارگاه عبری و غربی غلبه کردیم.

دیگر خبرها

  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک‌هایی استفاده شد؟
  • طریق النور دانشگاه امام رضا به ایستگاه هوافضا سپاه رسید+تصاویر
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • فیلم_ تجلیل از مقام فرمانده دلاور در تیپ قمربنی هاشم(ع)
  • جذب خادم رسمی از طریق یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی صحت ندارد
  • سفیر ایران در سوریه: ایران دارای قابلیت‌ها و توانایی‌های لازم برای پاسخگویی است
  • اجرای ویژه برنامه استانی "سپاس سردار" در مدارس استان یزد
  • استاندار ایلام: تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا خرداد تکمیل شود
  • ادامه تجمع‌های مردمی در خوزستان در حمایت از تحقق وعده صادق+فیلم
  • «وعده صادق» ضربه شصت ایران به دنیا بود؛ شورای امنیت نتوانست قطع نامه علیه ما تصویب کند