Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از ورود مدعی العموم در راستای احقاق حقوق عامه به جهت حفظ سلامت عمومی خبر داد و گفت: پیرو دستورات صادره به سازمان نظام پزشکی استان البرز گزارش کاملی در خصوص وضعیت نحوه ارائه خدمات و مشکلات موجود در داروخانه‌ها و اورژانس ۱۱۵ استان البرز اخذ شد. تاریخ انتشار: 09:55 - 27 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۱۹۹

حاجی رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از ورود مدعی العموم در راستای احقاق حقوق عامه به جهت حفظ سلامت عمومی خبر داد و بیان کرد: با توجه به گزارش بازپرس ویژه جرایم پزشکی، مشخص شد که در اغلب مواردی که منجر به طرح شکایت از ناحیه شهروندان در راستای ارائه خدمات پزشکی بر مبنای شاخص‌های اعلامی وزارت بهداشت می‌گردد، در این حوزه است که در تعدادی از داروخانه‌ها مسئول فنی حضور ندارد و این امر سبب بروز مشکلاتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز خاطرنشان کرد: همچنین دریافت گزارشاتی در خصوص اورژانس ۱۱۵ مبنی بر اینکه به علت عدم وجود تجهیزات کامل در جهت انتقال بیمار به مراکز درمانی، در راستای احقاق حقوق عامه به جهت جلوگیری از بروز موارد مشابه و حفظ سلامت عمومی جامعه و بررسی و نظارت بر امور درمانی جامعه، دستورات لازم به ریاست دانشگاه علوم پزشکی و دادستان انتظامی پزشکی داده شد تا موضوع به فوریت تحت بررسی قرار گیرد و مقرر شد جوابیه کتبی به دادستانی منعکس شود.

وی اذعان کرد: همچنین پیرو دستورات صادره از طرف دادستانی به سازمان نظام پزشکی استان البرز مبنی بر ارائه گزارش در خصوص وضعیت نحوه ارائه خدمات و مشکلات موجود در داروخانه‌ها و اورژانس ۱۱۵ استان البرز گزارش کاملی در این خصوص اخذ شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان البرز حقوق عامه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد

کامران قدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد، ابراز داشت: این پایگاه قرار که در ۲۵۰ متر مربع زیر بنا ساخته شود.

وی ضمن بیان اینکه این پایگاه سلامت بالغ بر ۳۴۴ مترمربع مساحت دارد، افزود: هدف از ساخت این مجموعه ارائه خدمات حوزه سلامت به مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه این پایگاه هشت هزار و ۴۲۰ نفر را تحت پوشش خواهد داشت، بیان کرد: در این مرکز مراقب‌های سلامت و روان و واکسیناسیون ارائه خواهد شد.

قدس ضمن بیان اینکه در حال حاضر پایگاه سلامت مرحوم نصرت الله دانایی به مردم این ناحیه خدمات ارائه می‌کند، ابراز داشت: مراقب‌های مادران باردار، نوزادان، سالمندان و بیماران نیز انجام خواهد شد.

وی افزود: قطعاً ارتقای هر چه بیشتر خدمات بهداشتی و درمانی برای بهره‌مندی افراد تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان با جدیت پیگیری و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این پایگاه باشیم.

کد خبر 6087666

دیگر خبرها

  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • ورود مدعی العموم به موضوع زباله، چالش بزرگ محیط زیست رامسر
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت