Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |  معاونان وزیر راه و شهرسازی به منظور ارزیابی خسارات زلزله مسجدسلیمان و شرکت در جلسه ستاد بحران استان وارد اهواز شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مازیار حسینی معاون مسکن و ساختمان، محمد شکرچی زاده رییس مرکز تحقیقات راه و شهرسازی به همراه تعدادی از مدیران کل خود و همچنین حوزه معاونت معماری و شهرسازی وارد اهواز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این سفر به منظور بازدید از مناطق زلزله زده مسجدسلیمان و همچنین بازدید از روند بازسازی های سیل اخیر و شرکت در جلسات ستاد بحران استان انجام شده است.

در این سفر، حمزه ای مدیرکل دفتر نظارت بر طرحهای توسعه و عمرا، نویریان مدیرکل دفتر توسعه مهندسی و بخشی از مدیران آن و کارشناسان مرکز تحقیقات نیز معاونان وزیر راه و شهرسازی سازی را همراهی می‌کنند.

گفتنی است زلزله مسجد سلیمان ١٧ تیرماه سال‌جاری با بزرگای ۵.٧ در مسجدسلیمان به وقوع پیوست و به گفته کارشناسان شناسان به بخشی از واحد‌های مسکونی، تجاری، ساختمانهای دولتی و راه های روستایی آسیب زد.

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: زلزله مسجد معاون وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت کسری ناجی از سانسور گزارشش توسط ارتش اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 کسری ناجی که برای تهیه گزارش از موشک‌های بالستیک ایران به یکی از مراکز ارتش رژیم اسرائیل رفته بود، بخشی از گزارشش توسط نیروهای نظامی اسرائیل سانسور شده است. سانسور گزارش برخلاف راهنمای سردبیری بی بی سی است اما ظاهراً درباره اسرائیل همه چیز فرق می‌کند! روایت ناجی و بخشی از گزارشش را می‌بینید و می‌شنوید..

دیگر خبرها

  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • چه تعداد پهپاد اسرائیلی دست ایران افتاده؟ پاسخ جالب ژنرال اسرائیلی
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • روایت کسری ناجی از سانسور گزارشش توسط ارتش اسرائیل