Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دستورانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اعتبار برای رفت و آمد ۱۰۰ دانش آموز به مدارس همجوار در ماه های مهر، آبان و آذر ۹۸ با شروع سال تحصیلی جدید به صورت یکجا پرداخت می شود.

وی خاطر نشان کرد: هزینه رفت و آمد دانش آموزان حسین آباد برای فصل زمستان بر اساس برنامه ریزی ها به صورت مستمر پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ادامه داد: به غیر از مدرسه شبانه روزی هاجر، تمام مدارس حسین آباد کالپوش از استحکام لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید برخوردار هستند و در ماه های گذشته رانش زمین در منطقه حسین آباد گزارش نشده است.

دستورانی تصریح کرد: با وجود برقراری آرامش دوباره در منطقه حسین آباد، اما ۱۵ کانکس برای اسکان دانش آموزان در صورت نیاز و ضرورت تهیه شده است.

وی اضافه کرد: ۱۰ کانکس هم روزهای آینده از استان کرمانشاه به منطقه حسین آباد ارسال می شود و در مجموع ۲۵ کانکس برای جابه‌جایی دانش آموزان در صورت رانش زمین ذخیره سازی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: کلنگ زنی ساخت مدرسه ۶ کلاسه در روزهای گذشته با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در روستاهای گلستان و دشت بو شهرستان میامی انجام شد.

رانش زمین در بخش کالپوش شهرستان میامی در شرق استان سمنان باعث آسیب به زیرساخت‌ها و تخلیه خانه‌ها به منظور حفظ جان شهروندان شد.
بخش کوهستانی کالپوش میامی به مرکزیت روستای رضوان شامل ۱۲ روستا است که دست کم ۲۰ هزار نفر جمعیت دارد و شغل بیشتر مردم این منطقه کشاورزی و دامداری است، این بخش در ۲۰۰ کیلومتری شمال شرقی شاهرود قرار دارد.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدرسه میامی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان از تردد در حاشیه رودخانه مهران اجتناب کنند

مهدی شهنوازی گفت: با توجه به اینکه در روستاهای عباس آباد و اکبرآباد و بالاتر از پلیس راه و ارتفاعات همجوار بارش‌های تند و رگباری به وقوع پیوسته و سیلاب در رودخانه‌های بالادستی مهران جاری بوده و احتمال طغیان این رودخانه وجود دارد بنابراین شهروندان از نزدیکی و تردد در حاشیه رودخانه مهران خودداری کنند.

وی  اظهارکرد: هواشناسی هشدارهای لازم را صادر کرده و ستاد مدیریت بحران در شهرداری خاش تشکیل شده و هم اکنون تیم‌های شهرداری در حالت آماده باش قرار دارند.

وی افزود: از امروز تا آخر هفته از شهروندان انتظار داریم از خروج بدون دلیل از منازل و نیز تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

بخشدار مرکزی خاش نیز گفت: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی و وارد شدن خسارات به زیرساخت های آب، برق، مخابرات، راه و اراضی کشاورزی و باغات ضرورت دارد ارگان‌های عضو ستاد مدیریت بحران نسبت به استقرار ماشین آلات سنگین مانند لودر، بولدوزر و گریدر در مناطق پرخطر اقدام کنند و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در روستاهای پایین دست منطقه کوه سفید، شورک، درمحمد آباد، بوتگان، موتور سلحشور، دشت رباط، قادرآباد، موتور جمهوری دوربن، موتور انوشیروان، ریگ آباد و چهزار نسبت به ترمیم سیل بندهای حفاظتی و دهانه ورودی پل مسیرهای ارتباطی فرعی و اصلی اقدام کنند.

عیدمحمد قلندرزهی افزود: شهرداری نسبت به استحکام سازی بندهای خاکی و کانال‌های هدایت آب و ایجاد مسیرهای انحرافی با هدف پیشگیری از وارد آمدن خسارات به روستاهای ناصری، بیت آباد و میرزاباد و همت آباد اقدام کند.

وی ادامه داد: ترمیم آب نماهای مسیرهای فرعی و تخریب شده ناشی از بارش‌های اسفندماه سال گذشته در مناطق چاشهی، حبیب آباد، الله آباد مولوی، کارواندر به سرتلاپ، سنگان، کولکوه، خوشاب و گرز در کنار تسطیح و موج تراشی و رگلاژ مسیرهای چاهسالار، گیدبست، دشت رباط، تلگزب به کروجی به منظور امدادرسانی احتمالی باید مورد توجه اداره راهداری باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • ۶۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی خراسان رضوی تخصیص یافت
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • جشن دانش آموزان منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حمایت از حمله ایران به اسرائیل
  • تخصیص اعتبار هزار میلیاردی برای تامین خدمات در محلات گلابدره و سیمین قلعه
  • جشن دانش آموزان منطقه پدافند هوایی شمال شرق در مشهد
  • صرف ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت تقاطع شریعتی خرم‌آباد
  • شهروندان از تردد در حاشیه رودخانه مهران اجتناب کنند
  • کمبود اعتبار و فضای آموزشی یکی از مشکلات دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان
  • آغاز ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزان نهاوندی