Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@20:38:48 GMT

آسمان بیشتر مناطق کشور صاف است

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۶۸۵۹

آسمان بیشتر مناطق کشور صاف است

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به بارش پراکنده در جنوب کشور گفت: در سایر مناطق کشور آسمان صاف است.

احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طی دو روز آینده برای سواحل دریای خزر ابرناکی همراه با بارش پراکنده و در جنوب سیستان و بلوچستان،هرمزگان، جنوب و شرق فارس رشد ابر و رگبار موقتی باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: از روز شنبه ( ۲۹ تیرماه) تا اواسط هفته آینده آسمان صاف و تداوم هوای گرم تابستانی در کل کشور انتظار می‌رود. همچنین رشد ابرهای همرفتی در جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان در بعد از ظهر و اوایل شب ادامه خواهد داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: طی سه روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گرد و خاک رخ می‌دهد و شرق دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان اظهار کرد: آسمان تهران فردا ( ۲۸ تیرماه) صاف در بعد از ظهر همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای این روز ۴۱ و ۳۱ درجه سانتیگراد خواهد بود. آسمان پایتخت شنبه (۲۹ تیرماه) صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. دمای هوا در گرم‌ترین زمان به ۴۱ و در خنک ترین زمان به ۳۴ درجه سانتیگراد می‌رسد. گرمترین شهر کشور اهواز خواهد بود که دمای هوا در روز جمعه و شنبه در گرمترین زمان به ۵۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گرما هواشناسي گرد و غبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان

ایسنا/کرمان کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: بیشترین بارش‌ها امروز در نیمه شمالی، مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی استان خواهد بود.

امین دریافر امروز ششم اردیبهشت ماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز و فردا ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در اکثر مناطق استان ادامه خواهند داشت.

وی افزود: بیشترین بارش‌ها امروز در نیمه شمالی، مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی استان خواهد بود.

دریافر بیان کرد: با توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها، آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور محتمل است.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: فردا از شدت ناپایداری‌ها کاسته خواهد شد و از ابتدای هفته آینده به استثناء ارتفاعات و برخی مناطق مرکزی که رگبار پراکنده باران خواهند داشت، برای اغلب مناطق جوی نسبتا پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه دمای هوای شهر کرمان صبح امروز هشت درجه سانتیگراد بود و در گرم ترین ساعات به ۱۸ درجه می‌رسد، گفت: همچنین امروز لاله زار با دمای صفر درجه، سردترین و منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۵ گرم‌ترین نقطه استان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • رعدو برق و تندبادهای لحظه‌ای کرمان را فرا می‌گیرد
  • تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند
  • پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی در خوزستان
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان چهارم اردیبهشت
  • بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است / احتمال سیلاب در کدام مناطق بیشتر است؟
  • بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است | احتمال سیلاب در کدام مناطق بیشتر است؟