Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@16:24:58 GMT

مرکز تصفیه فاضلاب خانگی تنکابن افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۶۹۰۱

مرکز تصفیه فاضلاب خانگی تنکابن افتتاح شد

شهرداری تنکابن در حاشیه افتتاح این پروژه که با حضور استاندار مازندران برگزار شد، به خبرنگار ایرنا گفت: این پروژه با هدف جمع‌اوری فاضلاب‌های خانگی توسط تانکرهای حمل و برای جلوگیری از ریختن آن در سطح حاشیه خیابانهای شهری و روستایی در این شهرستان افتتاح شده‌است.

محمد زرودی افزود: برای تکمیل و راه‌اندازی این پروژه ۲ میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی هزینه شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، این مرکز با ظرفیت تصفیه ۳۰ مترمکعب در روز تا ۶۰ مترمکعب قابل افزایش است و سیستم تصفیه فاضلاب آن توسط یک شرکت دانش بنیان راه اندازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: این طرح به منظور جلوگیری از آلودگی زیست محیطی در منطقه راه اندازی شده و به همین خاطر تمامی ماشین های لجن کش شهرستان شناسایی و به آنان چی پی اس نصب شده تا موقع انتقال فاضلاب در سطح شهرستان قابل ردیابی باشند.

شهردار تنکابن گفت: پس از تصفیه کامل فاضلاب حمل شده توسط ماشین های لجن کش به این مرکز، آب ها استحصال شده برای مصارف کشاورزی منطقه مورد استفاده قرار می گیرد.

/۱۶۰۲/۷۵۱۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنکابن عیسی کلانتری افتتاح طرح آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد

جلال علمدار در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش نسبت به مواردی از جمله عدم هدایت آب‌های سطحی به داخل شبکه و منهول‌های فاضلاب، جدا سازی آب ناودان از شبکه فاضلاب هشدار داد.

وی با اشاره به بروز سیلاب در گذشته و احتمال سابقه پس‌زدگی فاضلاب در برخی منازل مسکونی از شهروندان خواست که دریچه‌فاضلاب را توسط توپی انسداد و یا سیفون بند مسدود کنند.

کد خبر 6087726

دیگر خبرها

  • احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • شناسایی ۲هزار و ۵۰۰ واحد صنفی با فاضلاب غیراستاندارد/همه بیمارستان‌های مشهد سیستم پیش‌تصفیه ندارند
  • تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمکعب پساب از تصفیه‌خانه‌های استان مرکزی
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب