Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@10:22:55 GMT

پزشکیان: سرافراز زندگی کنیم

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۶۹۱۹

پزشکیان: سرافراز زندگی کنیم

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مسعود پزشکیان در مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن در تبریز، اظهار کرد: اگر دشمن بتواند صنعت و تولید ما را زمین‌گیر کند کل انقلاب ما را زیر سوال خواهد برد؛ در حقیقت با چنین تصوری آمریکا تمام تلاش  خود را به کار می‌گیرد تا چنین کاری را به نتیجه برساند.

وی افزود: اکنون رسالت ما مسئولان و سیاستمداران در چنین وضعیت حاکم در کشور، ایستادگی با قدرت در مقابل دشمن است و باید با سرافرازی زندگی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که «حاکمیت بدون تجار و صاحبان صنایع سرپا نمی‌ایستد»، بیان کرد: اگر صنعتگران و تاجران نباشند، جامعه و حکومت شکل نمی‌گیرد و این امر مورد تاکید حضرت علی (ع) بوده است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید مقررات و قوانین کشور طوری  وضع شود که در جامعه اعتماد ایجاد کند.

وی عنوان کرد: قول می دهیم که بدون هیچ منتی در خدمت تولیدکنندگان خواهیم بود و آماده‌ایم تا به مشکلات صنعتگران و تولید کنندگان رسیدگی کرده و آن‌ها را مرتفع کنیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مسعود پزشکیان روز صنعت و معدن نائب رئیس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم ملی یک ماه حقوق گرفت

به گزارش ورزش سه اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال در ماه‌های اخیر بدون دریافت حقوق  به فعالیت‌هایشان ادامه دادند تا تکلیف قرارداد و دریافتی آنها روشن شود.

مربیان تیم ملی خرداد ماه سال گذشته قراردادی 9 ماهه امضا کردند که با اتمام سال 1402 به پایان رسید و حالا  بیش از یک ماه است که آنها بدون قرارداد کار می‌کنند.

در عین حال فدراسیون فوتبال در پرداخت حقوق اعضای کادر فنی تیم ملی هم عملکرد جالبی نداشته و ماه‌ها آنها بدون حقوق کار کردند.

با این وجود هفته گذشته حقوق یک ماه این مربیان پرداخت شد اما آنها حقوق چهار ماه دیگر را طلب دارند ضمن اینکه یک ماه اخیر را هم بدون قرارداد کار کرده‌اند که دستمزد مربوط به این ماه هم به مطالبات‌شان اضافه می‌شود.

طبق قراردادی که اعضای کادر فنی تیم ملی منعقد کرده بودند حقوق آنها باید ماهانه پرداخت می‌شد.

فیفادی‌های بعدی در دهه سوم خرداد ماه خواهد بود و قبل از آن دوباره اردوی تیم ملی برای دو بازی مقابل هنگ کنگ و ازبکستان تشکیل خواهد شد که باید دید تا آن روز تکلیف قراردادها و مطالبات باقیمانده اعضای کادر فنی تیم ملی روشن می‌شود شد یا خیر.

دیگر خبرها

  • ایجاد تشکل‌های تخصصی صنایع‌دستی در کردستان/ هنرمندان صنعتگر حمایت می‌شوند
  • هنرمندان صنعتگر کردستان حمایت می‌شوند
  • کادر فنی تیم ملی یک ماه حقوق گرفت
  • افراد دارای تناسب اندامی که هیچ وقت باشگاه نمی روند این ۷ عادت را دارند
  • کانال حمید رسایی: نگرانی منتقدان بجاست چون گزینه اصلی مقابل قالیباف است
  • بهبودی به تیم والیبال صنعتگران پیوست
  • مرد تمام‌نشدنی والیبال ایران در یک تیم جدید
  • برق فیوز از سر صنایع مازندران پراند/ فرار و کوچ صنعتگران
  • صنعتگران مهم‌ترین رکن تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند
  • می‌خواهم بایستم؛ داستان مردی که با صعود دورتموند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به زندگی بازگشت