Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه از پاکسازی 3 محله و دستگیری 67 نفر در اجرای طرح پاکسازی خبر داد.

سرهنگ علی اکبر کیانی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درتربت حیدریه گفت: در راستای ارتقای امنیت محله‌محور طرح تشدید مقابله با معتادان پرخطر و اراذل و اوباش توسط اکیپی متشکل از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات، یگان امداد و کلانتری 11و 12و 13 این فرماندهی هفته گذشته به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اکیپ اعزامی در اجرای این ماموریت ضربتی توانستند 62 نفر معتادین پر خطر ، مزاحمین و اراذل و اوباش،خرده فروشان و 5 نفر سارق را طی چند عملیات در کوی بازرگان و کوی چمران و همچنین محله عدالت و مهر دستگیر کنند.

وی همچنین از کشف بیش از نه کیلو مواد افیونی در دو عملیات پلیس تربت حیدریه خبرداد و گفت: روز گذشته مأموران مستقر در ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو آر. دی که از استان های جنوبی به سمت مشهد در حال حرکت بود، مشکوک شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه افزود: ماموران ایستگاه پس از بازرسی دقیق مقدار ۵۶۰۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه را که جاساز شده بود کشف کردند.

وی عنوان داشت: در همین راستا ماموران ایستگاه کامه در عملیات جداگانه ای به سوارب پراید که از مسیر استان های جنوبی به مشهد مقدس طی طریق می کرد مشکوک شده موفق به کشف 3کیلو 600 گرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود راکشف کردند.

فرمانده انتظامی تربت حیدریه در پایان با اشاره به معرفی متهمین به دادسرا از شهروندان خواست در زمینه برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی با ارائه اطلاعات یاریگر خادمین خود باشند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اراذل و اوباش پلیس مبارزه با مواد مخدر خودرو درآمد ماموران پلیس قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در استان در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر در شهرستان‌های سراوان، زابل، زاهدان و خاش پس از اشراف اطلاعاتی، از فعالیت قاچاقاقچیان مواد افیونی مطلع و  پس از شناسایی قاچاقچیان موضوع را در دستور کار  خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: سوداگران مرگ در عملیات پلیس سراوان در مواجهه با ماموران تاب مقابله با تکاوران پلیس را نداشتند و با رها کردن مواد با توجه به پستی و بلندی های منطقه متواری و 500 کیلو گرم تریاک و 100 کیلو حشیش از محل کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس در یکی از خیابان های زابل دستور ایست را به راننده یک دستگاه خودرو پژو حامل مواد مخدر صادر کردند ولی راننده بدون توجه به ایست پلیس به مسیر خود ادامه و با رها کردن خودرو از محل متواری که در بازرسی از خودرو 250 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سردار جلیلیان تصریح کرد: قاچاقچیان مواد افیونی در یکی از محلات خاش در مواجهه با ماموران تاب مقابله با ماموران پلیس را نداشتند و با رها کردن مواد با توجه به پستی و بلندی‌های منطقه متواری و 297 کیلو و 500 گرم تریاک از محل کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: ماموران پلیس در یکی از روستاهای زاهدان دستور ایست را به یک دستگاه خودرو سواری پژو و حامل مواد مخدر صادر و خودرو متوقف که در این عملیات نیز از بازرسی خودرو سواری 55 کیلو گرم تریاک کشف و یک سوداگر مرگ دستگیر گردید.

وی افزود: در این چهار عملیات پلیس در مجموع یک تن و 112 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و 100 کیلوگرم از نوع حشیش کشف و ضبط و یک سوداگر مرگ دستگیر، دو دستگاه خودرو توقیف و و دستگیری قاچاقچیان متواری در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • دختر فوت شده طرح عفاف و حجاب مرد قمه کش از آب در آمد !
  • یک اوباش در «وزرا» سکته کرد، نه یک خانم جوان!
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان