Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@09:37:59 GMT

هشدار پلیس به برگزار کنندگان عروسی‌های مختلط

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۶۹۹۱

هشدار پلیس به برگزار کنندگان عروسی‌های مختلط

ساعت 24- معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: با برگزار کنندگان عروسی‌ها مختلط در تهران برخورد جدی داریم چراکه بارها جلسات توجیهی برای این افراد برگزار کردیم.

سرهنگ تقی افرند معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار کرد: برگزاری مراسم عروسی مختلط در تالارهای پایتخت بر خلاف موازین شرعی است و این کار کاملاً ممنوع است که در صورت مشاهده با آن برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما تمامی رئیس‌های تالارها و هتل‌ها را در یک جلسه جمع کردیم و مراتب تخلف را به آنها اعلام کردیم، همچنین رئیس اتحادیه هتل‌داران هم توجیه شده است که برگزاری عروسی مختلط کاملاً ممنوع است.

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تصریح کرد: باز هم تاکید می‌کنم که زن و مرد باید کاملاً جدا باشند و شئونات اسلامی باید رعایت شود.

افرند تصریح کرد: اگر چنین موردی باشد که در مراسمی زن و مرد مختلط بوده باشند، با مدیران تالار به شدت برخورد می‌شود البته یادآور می‌شوم که این برخورد بر اساس قوانین و مقررات است نه سلیقه شخصی بنده و مامورانم.

وی ادامه داد: البته برخی از باغ تالارها که اقدام به برگزاری عروسی مختلط می‌کنند به احتمال زیاد بدون کسب و بدون مجوز فعالیت می‌کنند که البته به محض مطلع شدن ما از این رفتار با آن‌ها هم به شدت برخورد می‌شود چرا که هم بدون مجوز فعالیت می‌کنند و هم رفتاری خارج از عرف و قانون انجام دادند.

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ بیان کرد: یک نکته دیگر هم این است که ما در پایتخت برخوردها و تعامل خوبی با رئیس هتل‌ها و تالارها داریم و مادام قوانین و مقررات را به آنها گوشزد می‌کنیم و به همین دلیل اینگونه مراسم‌ها در تهران خیلی کم شده است.

افرند ادامه داد: برخی افراد که سعی در برگزاری چنین مراسمی دارند به حاشیه شهر تهران روی آوردند که باید نظارت بر این مناطق هم بیشتر شود.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر تیراندازی و تخریب چندین خودرو پارک شده در منطقه خانی آباد توسط یکی از اراذل و اوباش، ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران عملیات خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.


این مقام انتظامی افزود: ماموران با استفاده از شگرد‌های پلیسی مخفیگاه این فرد شرور را شناسایی و وی را دستگیر کردند و از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد کشف شد.

­

معاون اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم در بازجویی اولیه به استفاده از سلاح جنگی و تخریب اموال عمومی اعتراف کرد و به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی معرفی شد.
­

دیگر خبرها

  • برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد
  • اولین پس‌لرزه به مراسم عروسی دختر مسئول عالی‌رتبه در هتل لاکچری
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • سال جاری ۹۰ رویداد دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • بی‌حجابی؛ از عادی‌سازی در سینمای خانگی تا برخورد در خیابان!
  • برگزاری مراسم عروسی وسط جنگ و بمباران اسرائیلی‌ها + فیلم