Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دو دولت آقای روحانی در قانون شکنی در دولت های بعد از انقلاب بی نظیر بوده است؛ گاندو بحث فرعی ماجرا است و ترس از این دارند که اسرار بیشتری که در این زمینه وجود دارد برملا و افکار عمومی متوجه افتضاحات برخی از مسئولان شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمدجواد ابطحی در گفت‌وگو با صاحب نیوز در خصوص حواشی ایجادشده پس از سریال گاندو، اظهار کرد: اگر صحبت نقل و نامه منتشر شده از سوی رئیس جمهور برای کاهش و قطع بودجه صدا و سیما تایید شود، مجلس باید فوری اصلاح بودجه دهند و دولت را مکلف کند که ۱۰۰ درصد بودجه صدا و سیما را تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: این کار بسیار زشت و ناپسندی است که به دلیل گروکشی، علاقه و یا تنفر از یک دستگاه بودجه آن را قطع و یا حتی بیشتر کنند، این کار دولت عدول از اجرای قانون است.

وی افزود: دو دولت آقای روحانی در قانون شکنی در دولت های بعد از انقلاب بی نظیر بوده است؛ گاندو بحث فرعی ماجرا است و ترس از این دارند که اسرار بیشتری که در این زمینه وجود دارد برملا و افکار عمومی متوجه افتضاحات برخی از مسئولان شوند.

ابطحی تصریح کرد: به نظر من دولت برخورد پیشگیرانه در مقابل با رسانه‌ها انجام داده است که به برخی از مسائل این چنینی ورود نکنند و پشت پرده‌ها و گاندوهای دو و سه و چهار ادامه پیدا نکند.

وی اضافه کرد: به شدت از اینکه افکار عمومی از ماهیتشان پی‌ببرد هراسان هستند و به همین دلیل هرکاری می‌کند تا جلو نقد عملکرد دولت در سیاست خارجه را بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است/ بیشترین تخصیص ارز برای واردات خودرو و قطعات صورت گرفته است +فیلم

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بودجه‌ای که دولت ارائه کرده فاقد کسری بودجه و قابل اجرا است و کسری بودجه پنهان عملا در قانون بودجه ۱۴۰۳ وجود ندارد و مطمئن هستیم که این قانون امسال بسیار راحت‌تر از سال‌های گذشته اجرایی خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، داود منظور، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درباره بار مالی بودجه و خلق نقدینگی و اختلاف بین مجلس و دولت، ما در مرحله رسیدگی بودجه در مجلس اختلاف نظرهایی داشتیم ولی نهایتاً آنچه ابلاغ شد متن مورد توافق دولت و مجلس است و آنچه که هم‌اکنون به صورت قانون بودجه ۱۴۰۳ ابلاغ شد نظرات دولت را به شکل حداکثری تامین کرده است.

 

وی افزود: امروز آیین نامه مهم بودجه ۱۴۰۳ یعنی حقوق و دستمزد در هیئت دولت تصویب شد.

 

وی گفت: بودجه‌ای که دولت ارائه کرده فاقد کسری بودجه و قابل اجرا است و کسری بودجه پنهان عملا در قانون بودجه ۱۴۰۳ وجود ندارد و مطمئن هستیم که این قانون امسال بسیار راحت‌تر از سال‌های گذشته اجرایی خواهد شد.

 

منظور بیان کرد: بر اساس گزارش بانک مرکزی میزان تخصیص ارز برای واردات خودرو رشد قابل ملاحظه‌ای دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان اعلام شد
  • خبر مهم برای کارمندان؛ زمان اجرای افزایش حقوق اعلام شد
  • تخصیص بیشترین ارز برای واردات خودرو و قطعات
  • مالیات افزایش می‌یابد/وزیر اقتصاد: رسما مخالفت خود را با تصمیم مجلس برای افزایش بار مالیاتی اعلام کردیم
  • دولت با افزایش بار مالیاتی بودجه مجلس مخالف کرد؟
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است/ بیشترین تخصیص ارز برای واردات خودرو و قطعات صورت گرفته است +فیلم
  • وزیر اقتصاد: حمایت از تولید، نیازمند تخفیف های بیشتر در حوزه مالیاتی است
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • طرح اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی در نوبت بررسی در مجلس است