Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیهان نوشت: محمدعلی نجفی برخی ادعا‌های توأم با اتهام و افترا علیه همسر مقتولش را پس گرفت.
او دیروز در دادگاه قتل همسرش میترا استاد گفت که نگفته مقتول مهدورالدّم است. نجفی همچنین با اشاره به اظهارات وکلای اولیای دم، گفت: وکیل گفت که من عنوان مهدورالدّم را در دفاعیاتم به‌کار بردم، اما من به‌کار نبردم و حتی اگر به آن معتقد هم باشم بنا نیست خودم او را به قتل برسانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین گفته شده که من گفته‌ام ایشان پرستو است، اما من لفظ پرستو را به‌کار نبردم. این را بعضی در فضای مجازی نوشته‌اند که باید از خودشان بپرسید با چه انگیزه‌ای نوشته‌اید. یادآور می‌شود در بخشی از کیفرخواست ارائه شده به دادگاه در جلسه اول، بخش‌هایی از دست‌نوشته‌های محمدعلی نجفی، خوانده شد. این دست‌نوشته پس از قتل تهیه شد.
محمد شهریاری نماینده دادستان، کیفرخواست نجفی را قرائت کرد که در آن آمده است: «در دست‌نوشته نجفی تأکید شده بود همسر دوم من بار‌ها تهدید کرده بود با مردان اجنبی که شما به آن‌ها حساس هستید... خواهم شد و تا این کار را انجام ندهم دست‌بردار نخواهم بود و شروع کرد به تماس‌گرفتن با مردانی که در گذشته با آن‌ها سر و سری داشته است. از نظر من مهدورالدّم بودن وی ثابت شده بود و بار‌ها مرا تهدید می‌کرد تا این روابط زشت را انجام ندهم دست‌بردار نخواهم بود.»
اکنون به‌نظر می‌رسد با عنایت به تشویش اذهان و اتهام‌پراکنی انجام گرفته از سوی برخی سیاسیون و رسانه‌های مدعی حمایت از نجفی که تا همین دیروز و پریروز هم ادامه داشته، ضرورت دارد قوه قضائیه اتهام‌پراکنان علیه مقتول از یک سو و علیه نهاد‌های امنیتی از سوی دیگر را مورد پیگرد و مجازات قضایی قرار دهد.
برخی از این محافل با زیرپا گذاشتن همه دعاوی گذشته خود در زمینه ضدیت با خشونت، دفاع از حقوق زنان و احترام به قانون و دادگاه، و پرهیز از اقدامات خودسرانه، مدعی شده بودند، نجفی کار خوبی کرده که همسرش را به تشخیص خودش به قتل رسانده است. آن‌ها در همین مسیر، توهین و اتهاماتی شرم‌آور را نثار همسر مقتول نجفی کردند. اکنون با رد ادعای مهدورالدّم بودن مقتول و پرستو نمایی وی، توجیه جنایت انجام شده برای سیاست‌بازان و رسانه‌های زنجیره‌ای به مراتب دشوارتر شده است. برچسب ها: میترا استاد ، قوه قضائیه

منبع: خرداد

کلیدواژه: میترا استاد قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش جلگه رخ تربت حیدریه به کشت کلزا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رئیس مرکز جهاد کشاورزی جلگه رخ گفت: کشت دانه‌های روغنی کلزا در اواسط شهریور ماه انجام و در اواخر خرداد ماه در این منطقه برداشت می‌شود.

سید محمد نجفی افزود: رقم کشت شده در این بخش از نوع نپتون، هیدرومیل و ماراتون است و با هدف حمایت از کشاورزان نیز از این محصول پر ارزش ۵۰۰ کیلوگرم بذر از این نوع در بین کشاورزان توزیع شده است.

وی گفت: پیش بینی می‌شود در فصل برداشت این محصول بیش از ۳۰۰ تن کلزا از سطح مزارع این منطقه رخ برداشت شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۷۵ تن انواع کود در اختیار کشاورزان کلزا کار گذاشته شده است.

سید محمد نجفی افزود: کارشناسان مرکز جهاد کشاورزی بخش رخ نیز نظارت و پیگیری جدی بر کار کاشت، داشت و برداشت این محصول را بر عهده دارند.

کلزا یکی از مهمترین منابع تولید روغن در کشور است که دانه‌های آن دارای ۴۶ درصد روغن است.

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب آمریکا به حادثه اصفهان؛ به مجازات ایران پایبند هستیم!
  • واکنش بلینکن به حادثه اصفهان؛ به مجازات ایران پایبند هستیم!
  • واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!
  • کیهان: تحریم‌های جدید علیه ایران «فیک» است!
  • اختصاص ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش جلگه رخ تربت حیدریه به کشت کلزا
  • فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • «تاریخ طب در ایران» بررسی می‌شود
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • پاکستان خطاب به جامعه جهانی: تجاوزات اسرائیل نباید بدون مجازات بماند
  • متهم: فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم