Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست تالش با اعلام این خبر گفت: پوست این گونه جانوری با گزارش مردمی در حاشیه رودخانه کشف شد.

عارف شادکام افزود: به علت فاسد شدن پوست پلنگ امکان تشخیص زمان دقیق شکار این گونه جانوری در معرض خطر انقراض وجود ندارد.

وی اعلام کرد: احتمال دارد پلنگ بعد از شکار تاکسی درمی شده باشد که به‌علت وارد نبودن عامل و یا عاملان این کار، پوست این گونه حیوانی پوسیده شده و دور انداخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پوست تاکسی حفاظت محیط زیست برنا پلنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد خانم غرق شده در ساحل رودخانه گنجگون


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، کاظم فلاحی دوست افزود: ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ یک مورد غرق شدگی در رودخانه تنگه گنجگون شهرستان بویراحمد به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان اطلاع داده شد. 
وی اضافه کرد: بلافاصله تیم عملیاتی هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و تا ساعت ۳ بامداد مشغول جستجو بودند که موفق به پیدا کردن جسد این خانم نشدند.
فلاحی دوست گفت: ساعت ۶ صبح امروز پنجشنبه نهم فروردین ماه ۱۴۰۳ امدادگران هلال احمر به همراه غواصان تخصصی، نیرو‌های برخی دستگاه‌های امدادی و مردم محلی با هلی شات پس از حدود ۲۰ ساعت تلاش، ساعت ۱۲:۳۰ امروز جسد این خانم را در کنار رودخانه پیدا کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر عنوان کرد: این خانم ۴۰ساله با خانواده برای تفریح به کوه رفته بود که هنگام عبور از رودخانه دچار حادثه شد و در رودخانه غرق شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۴ گونه حیوان تاکسیدرمی از یک منزل مسکونی در گیلان
  • وجود ۲۲ سایت زیستگاه گونه‌های مختلف جانوری و پرندگان در پشت سد‌ها و رودخانه‌ها
  • رویت گله گراز‌ها در حاشیه رودخانه دره ساری بویین میاندشت + فیلم
  • پیدا شدن جسد خانم غرق شده در ساحل رودخانه گنجگون
  • آبگرفتگی معابر و اجتناب از توقف در حاشیه رودخانه‌ها
  • کشف ۲۴ گونه حیوان تاکسیدرمی شده از یک منزل مسکونی در رشت
  • بارش برف و باران در راهِ استان
  • فصل بهار فصل رویش و زایش گونه‌های گیاهی و جانوری است
  • نمایش تنوع اکوسیستمی لرستان در موزه تاریخ طبیعی + فیلم
  • ترافیک سنگین در حاشیه زاینده‌رود / با رانندگان متخلف برخورد می‌شود