Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@16:54:07 GMT

ورود شناورهای نیمه سنگین به مرزهای دریایی شمال

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۷۲۲۶

ورود شناورهای نیمه سنگین به مرزهای دریایی شمال

فرمانده مرزبانی کشور از تجهیز ناوگان مرزبانی دریایی شمال به شناورهای نیمه سنگین جدید خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار قاسم رضایی در بازدید از ستاد مرزبانی مازندران و سواحل استان با اشاره به عملکرد مثبت مرزبانی مازندران، اصلی ترین وظیفه مرزبانی را نگهبانی و جلوگیری از تخلفات از مرزها عنوان کرد و گفت: در حال حاضر اشراف داشتن کامل اطلاعاتی بر  ابنیه ها و جاده های مرزی بالا رفته و با همکاری مرکز پژوهش های مجلس و حمایت های ستاد کل نیروهای مسلح، طرح های جامع پیش بینی شده موجب نقص های زیرساختی در مرزها خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه در این طرح، بر برخورداری مرزبانی از تجهیزات الکترونیکی و اوپتیکی مورد نیاز تاکید شده است افزود: 7 فروند شناور نیمه سنگین به ناوگان مرزبانی اضافه شده و بر اساس توافق با سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، 9 فروند شناور نیمه سنگین دیگر نیز به ناوگان مرزبانی جمهوری اسلامی خواهد پیوست. سردار قاسم رضایی به اضافه شدن تعدادی شناور نیمه سنگین به ناوگان مرزبانی شمال کشور در نوبت دوم اشاره و از بهره برداری تجهیزات مورد نیاز در  پایش های هوایی، الکترونیکی و اوپتیکی و نیز بومی سازی آنها خبر داد و گفت: با برخی اقدامات دیپلماسی، مرزبانی و انسداد مرزهای جمهوری اسلامی با کشورهای ترکیه، آذربایجان، عراق، افغانستان، مشترک مدیریت می شود. همچنین مشکلات مرزهای پاکستان نیز تا بخش زیادی با همین روش برطرف شده و انسداد مرزهای آن با حضور نیروهای پاکستانی تامین گردیده است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مرزبانی دریایی تجهیز شناور نیمه سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان‌های جنوب شرق کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، براساس پیش بینی سازمان هواشناسی امروز در برخی نقاط استان کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدیدی موقت پیش بینی می‌شود.

فردا نیز با ورود سامانه بارشی جدید از شمال غرب کشور شاهد بارش‌های پراکنده در استان‌های شمال غرب، غرب و دامنه‌های زاگرس خواهیم بود. روز شنبه در غرب سواحل دریای خزر استان اردبیل شمال شرق آذربایجان شرقی ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی شمال و شرق فارس شمال هرمزگان ارتفاعات کرمان مناطقی از اصفهان و یز دگبار باران و وزش باد پیش بینین می‌شود

از روز یکشنبه بعدازظهر به بعد با ورود یک سامانه جدید بارش در مناطق غرب شمال غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی شروع می‌شود. امروز شرق تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه + فیلم
  • ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه در غرب کشور
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • تحویل خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هند
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان‌های جنوب شرق کشور
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • وضعیت بزرگراه شیخ زائد دبی بعد از بارندگی! | از ترافیک سنگین تا خودروهای شناور در آب | ببینید
  • فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود