Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@17:45:09 GMT

آغاز اعزام عتبات دانشگاهیان از امروز

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۷۲۸۷

آغاز اعزام عتبات دانشگاهیان از امروز

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، در بیست و یکمین دوره از عتبات دانشگاهیان که از ۲۷ تیرماه آغاز خواهد شد، ۱۳ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور به سفر عتبات اعزام می‌شوند.

ثبت‌نام از متقاضیان تشرف به عتبات دانشگاهیان از ۱۸ خردادماه در سایت لبیک آغاز و تا ۲۹ خرداد ماه ادامه داشت و در این مدت ۶۳۹۶۸ نفر از دانشگاهیان جهت اعزام به عتبات در سایت لبیک ثبت‌نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیش از این حجت الاسلام مطهری پور رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، اظهار داشته بود که امسال دانشجویان با شرایط خاص و ویژه‌ای مواجه هستند. در زمان تعطیلات تابستان به سر می‌برند و فرصت خوبی برای این سفر است و مناسبت‌های ویژه‌ای در طول تابستان وجود دارد که می‌توان به روز عید غدیر، روز عرفه، ماه محرم و تاسوعا و عاشورا اشاره کرد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: برای اعزام دانشگاهیان به عتبات ۳۵۰ کاروان برنامه‌ریزی شده است و زمینه سفر ۱۳ هزار نفر از دانشگاهیان فراهم شده است. به طوری که ۲۶۸ کاروان به صورت هوایی و ۸۲ کاروان به صورت زمینی اعزام خواهند شد.

مطهری‌پور با بیان اینکه دانشجویان دختر از ۲۷ تیرماه تا اول شهریورماه و دانشجویان پسر از اول شهریورماه تا ۱۵ مهرماه اعزام می‌شوند، افزود: حدود ۳۰ میلیون ریال برای سفرهای هوایی و ۱۵ میلیون ریال برای سفرهای زمینی به دانشجویان توسط یکی از بانک‌ها وام ارائه می‌شود و برای دانشجویان پسر مشمول نیز با سازمان نظام وظیفه و اداره گذرنامه هماهنگی به عمل آمده تا مجوز خروج این دانشجویان اخذ شود. در این راستا سال گذشته ۲ هزار مجوز خروج برای دانشجویان مشمول برای سفر به عتبات اخذ شد که امسال نیز همین حدود خواهد بود. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،شهرام قاسمی گفت: با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بسیج ادارات فارس نخستین کاروان راهیان نور کارمندان ادارات استان در سال ۱۴۰۳ به اردوی راهیان‌نور اعزام شدند که مراحل بعدی اعزام‌ها هم در تابستان و پاییز انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این کاروان متشکل از ۱۲ دستگاه اتوبوس بود، افزود: در این مرحله ۵۰۰ نفر از کارمندان دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های شیراز، سپیدان، کوه‌چنار، کازرون، نورآباد، مرودشت، جهرم، نی‌ریز، فیروزآباد و فسا اعزام شدند.
قاسمی با تصریح اینکه در هر کاروان از راویان برجسته خادم شهدا و روحانی استفاده می‌شود، گفت: این اردو در روز‌های ۲۶ تا ۲۸ فروردین‌ماه جاری و به مدت سه روز برگزار می‌شود.
مسئول بسیج ادارات سپاه فجر فارس، هدف از برگزاری این اردو‌ها را معنویت‌افزایی، بصیرت‌افزایی و آشنایی و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به اقشار مختلف مردم با عنایت به در پیش‌رو بودن دومین اجلاسیه سراسری شهدای فارس در آبان‌ماه سال جاری عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • اعزام سه کاروان از سیستان و بلوچستان به حج عمره
  • آغاز ثبت نام عمره مفرده در استان سمنان
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • هفت اردیبهشت اعزام زائران به حج عمره
  • ثبت نام عمره مفرده در استان سمنان آغاز شد/ اعزام ۲ کاروان
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان فارس
  • نرخ سفر عتبات از اردیبهشت افزایش می‌یابد
  • افزایش نرخ سفر عتبات از اردیبهشت ماه
  • ۱۲۰۰ کاروان راهی عتبات عالیات شد
  • اعزام زائران به حج عمره مفرده