Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:13:21 GMT

سرپرست وزارت آموزش و پرورش وارد فارس شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۷۲۹۴

سرپرست وزارت آموزش و پرورش وارد فارس شد

سید جواد حسینی صبح پنجشنبه ۲۷ تیرماه با هدف شرکت و سخنرانی در مراسم یکصدمین سال تأسیس آموزش و پرورش شهرستان آباده، کلنگ زنی یک واحد آموزشی و بازدید از روند تکمیل مرکز رفاهی فرهنگی فرهنگیان شمال فارس در شهرستان اقلید و دیدار با فرهنگیان شهرهای خرم بید، سرچهان و مشهد مرغاب وارد فارس شد.

وی در بدو ورود به شهرستان آباده، مورد استقبال مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس، معاون استاندار، نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی، فرماندار آباده و جمعی از مسئولان محلی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی ضمن حضور در گلزار شهدای این شهر، با اهدای گل و قرائت فاتحه، به مقام بلند شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

در این سفر سرپرست وزارت آموزش و پرورش را حجت‌الاسلام علی عسکری معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش همراهی می‌کند.

۹۸۸۵ /‏۱۸۷۶‬

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش فارس آباده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید

یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هسئت دو‌لت به استاندار مازندران شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یوسف نوری عصر امروز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه 1403 با نظر هیئت دولت به عنوان استاندار مازندران معرفی شد و جایگزین سید محمود حسینی‌پور شد که از 1400 استاندار مازندران بود.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم و پیش از انتصاب به عنوان استاندار مازندران فعالیت‌هایی در سازمان آموزش و پرورش داشت.

داشتن سوابق مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش وپرورش، ریاست سازمان آموزش و پرورش استان ایلام و معاون اجرائی معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی در کارنامه نوری است.

یوسف نوری که در سال 1340 متولد شده است مدرک فوق دیپلم پرورشی، مدرک کارشناسی برنامه ریزی، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دکترای مدیریت گردشگری از دانشگاه علامه طباطبایی را دارد.

وی سال 1400  توانست به عنوان وزیر آموزش و پرورش دولت سید ابراهیم رئیسی از مجلس رای اعتماد بگیرد.

اما حسینی‌پور استاندار پیشین مازندران نیز از سوی مخبر، به عنوان رییس دبیرخانه شورای مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور منصوب شد.

شایعه تغییر سید محمود حسینی پور چند روزی بود که مطرح شده بود.

با حکم مخبر او به سمت «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» شد.

سید محمود حسینی پور که از آبان 1400 تاکنون به عنوان استاندار مازندران مسئولیت داشت، دارای مدرک فوق لیسانس حقوق عمومی و با بیش از 25 ماه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل به کسب افتخار مدال جانبازی نائل آمده است.

تدریس در دانشگاه‌های امام باقر (ع)، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و مرکز آموزش مدیران و عضویت در شورای امنیت کشور و شورای فرهنگ عمومی کشور از جمله سوابق او است.

معاون وزیر اطلاعات و دستیار ویژه وزیر، ریاست مرکز پیگیری‌های ویژه دادستانی کل کشور، ریاست دفتر ویژه سازمان بازرسی و دبیری شورای راهبردی این سازمان، دبیری شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی کل کشور و  عضو هیأت تخلفات اداری دیوان محاسبات بخشی از سوابق اجرایی و مسئولیت‌های حسینی پور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاهی از دست سازه‌های دانش آموزان آباده ای
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • تلاش مناطق آموزش و پرورش به ارتقای شاخص‌ها معطوف شود
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • برگزاری یادواره ۸ شهید هنرمند شهرستان بوانات
  • استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید
  • به کارگیری ۲۸ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در مدارس ابتدایی
  • معرفی استاندار جدید مازندران
  • ۲۸ هزار نفر در مدارس ابتدایی کشور به کارگیری می‌شوند
  • معلمان فارس فاتح بلندترین قله فارس