Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@06:25:06 GMT

۱۶۵ انشعاب غیر مجاز آب در بروجرد شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۷۳۰۹

۱۶۵ انشعاب غیر مجاز آب در بروجرد شناسایی شد

رئیس آب و فاضلاب شهری بروجرد گفت: 165 انشعاب غیر مجاز آب از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان بروجرد شناسایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب اله حدادی در گفت‌وگو با سفیر افلاک اظهار داشت: هرساله بیش از 400 انشعاب غیرمجاز آب در بروجرد شناسایی می‌شود که تیم‌هایی برای شناسایی و جمع‌آوری این انشعابات در نظر گرفته‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: انشعابات غیرمجاز سبب می‌شود تا در ارائه خدمات به مشترکین مشکلاتی ایجاد شود و برداشت بی‌رویه از انشعابات غیرمجاز نیز باعث کاهش فشار آب در برخی از مناطق شده و اختلالاتی را برای مشترکین ایجاد می‌کند.

 

رئیس آب و فاضلاب شهری بروجرد تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 165 انشعاب غیرمجاز در بروجرد شناسایی‌شده است که از این تعداد 80 انشعاب به مجاز تبدیل‌شده است.

 

وی از افزایش 15 درصدی مصرف آب در بروجرد خبر داد و گفت: با توجه به افزایش دما، مصرف آب در بروجرد نسبت به تابستان سال گذشته 15 درصد افزایش‌یافته و روزانه حدود 93 هزار مترمکعب آب مصرف می‌شود درحالی‌که میزان مصرف آب در تابستان سال گذشته روزانه 86 هزار مترمکعب بوده است.

 

حدادی عنوان کرد: ضروری است تا شهروندان در این روزهای گرم تابستان در مصرف آب صرفه‌جویی کنند تا فصل گرما بدون مشکل و قطع آب سپری شود.

 

وی با اشاره به اینکه هدر رفت آب در بروجرد 21 درصد است بیان کرد: متأسفانه این میزان هدر رفت آب ناشی از فرسودگی لوله‌ها، شکستگی لوله‌های آب و حفاری‌ها رخ می‌دهد که ضروری است تا با توجه به اینکه آب از ضروری‌ترین نیازهای انسان است باید تلاش کرد تا به هر میزان از هدر رفت آب جلوگیری شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فیضی صبح سه شنبه در دیدار با امام جمعه مشگین شهر اظهار کرد: معضل کشتار غیر مجاز دام در برخی از محورهای مواصلاتی و روستاهای گردشگری منطقه و تعدد پرونده های ارجاعی به مراجع قضایی در این زمینه جدی است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده دامپزشکی در این راستا ملموس است از امام جمعه مشگین شهر خواست؛ با استفاده از تریبون نمازجمعه در راستای آگاهی دهی به شهروندان و توصیه به مردم در راستای عدم خرید گوشت حاصل از کشتار غیر مجاز دام، دامپزشکی را یاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: رفع معضل کشتار غیر مجاز دام علاوه بر فرهنگسازی نیازمند عزم و اراده جدی، خیزش عمومی و همکاری تمامی دستگاه های مرتبط حوزه سلامت است.

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل بیان کرد: اگر دامپزشکی به تنهایی در میدان عمل باشد و دیگر دستگاه ها همکاری نکنند کار به جایی نخواهد رسید و راه به جایی نخواهیم برد.

فیضی با تقدیر از امام جمعه و مسئولان ارشد شهرستان در حمایت های بی دریغ از دامپزشکی گفت: در این مسئولیت سنگین همواره خود را نیازمند راهنمایی و دعای خیر شما می دانیم.

در این دیدار امام جمعه شهرستان مشگین شهر نیز با اشاره به اینکه دامپزشکی جایگاه ویژه ای در حوزه سلامت عمومی جامعه دارد، اظهار کرد: دامپزشکی را به عنوان یک مجموعه تلاشگر در تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه می شناسیم

حجت الاسلام رضا باوقار افزود: با توجه به ظرفیت دامپروری مشگین شهر اقدامات دامپزشکی در تامین امنیت غذایی و تضمین سلامت عمومی جامعه اعتماد عمومی را افزایش و احساس امنیت در مردم را بالا برده است.

وی با تاکید بر درک کامل از جایگاه حساس و خطیر مسئولیت به عنوان یک امانت الهی گفت: سفارش می کنم به صورت هدفمند به دنبال ارتقای بیش از پیش سطح خدمات رسانی به مردم باشید و این ویژگی در مدیران دامپزشکی وجود دارد.

کد خبر 6086172

دیگر خبرها

  • برداشت ۲۲ میلیون مترمکعب آب غیرمجاز از چاه‌های غیرمجاز در قم
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد
  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز
  • چاه‌های مجاز قم بیشترین برداشت غیرمجاز را دارند