Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژیلا امیرشاهی با انتشار این عکس از خود نوشت:«یک خبر خوب: به خانه برمی‌گردیم شبکه پنج با 23.7 درصد مخاطب و 88.9 درصد رضایت مردمی، چون گذشته همچنان می درخشد،بی شک حضور بینندگان فهیم وبا درایتی چون شماست که آمار برنامه را بالا برده است، قدردان بودنتان هستیم»

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجری اینستاگرام ژیلا امیرشاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای رفع نواقص دور اول انتخابات در دستور کار قرار داشته باشد

ایسنا/البرز رئیس مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد با قدردانی از تمامی مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات کرج گفت: به محض صدور فرمان آغاز مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات کشور، حوزه انتخابیه کرج وارد مرحله اجرایی کار خواهد شد و تلاش می‌شود انتخاباتی در تراز ملی را برای مرحله دوم نیز به اجرا بگذاریم.

به گزارش ایسنا، یحیی رمضانی روز شنبه ۲۶ اسفندماه در جلسه ستاد انتخابات شهرستان کرج ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات اظهار کرد: هنوز پرونده انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه بسته نشده است و حال و هوای انتخابات وجود دارد و برای انتخاب دومین نماینده مردم در خانه ملت با همان سطح بندی و فرایندهای پیشین باید اقدامات لازم قانونی انجام شود.

وی در ادامه با تحلیلی بر مشارکت انتخاباتی در استان البرز افزود: با وجود اینکه دشمن مشارکت زیر هشت درصدی را برای البرز خواب دیده بود و از سویی وجود شاخصه قومیت گرایی استان این امکان و احتمال را برای مشارکت در سایر نقاط افزایش می داد اما با این وجود میزان مشارکت انتخاباتی استان البرز و به ویژه شهرکرج بالای ۳۱ درصد بود که با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این استان در نوع خود مطلوب بوده است به نحوی که تمام نقشه‌های شوم دشمنان نقش برآب شد.

رمضانی تصریح کرد: مجریان برگزاری انتخابات در مرحله دوم نیز از هر گونه صحبت و جانبداری له و علیه نامزدهای انتخاباتی باید پرهیز کنند و امانت داری و صیانت از آراء مردم مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: انتظار می‌رود در مرحله دوم انتخابات نیز متفق القول با روحیه همدلی و اعتماد شاهد برگزاری انتخاباتی در خور شأن باشیم.

وی همچنین با قدردانی از اهتمام کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات کرج در فرمانداری و شهرداری گفت: آسیب شناسی پس از پایان انتخابات صورت می گیرد و در مرحله دوم نیز از هرگونه هزینه تراشی برای دور دوم انتخابات نیز باید پرهیز شود.

فرماندار کرج همچنین با قدردانی از رئیس ستاد انتخابات کرج برای بنیان نهادن برگزاری انتخابات منطقه محور در شهرداری ها افزود: تلاش برای رفع نواقص دور اول در دستور کار قرار داشته باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان: حداقل افزایش میزان دستمزد باید ۵۰ درصد باشد
  • قدردانی پوتین از اعتماد روس‌ها/ چالش‌های پیشِ‌روی روسیه
  • ۳.۵ میلیون قبض عوارض در خانه تهرانی‌ها
  • تردید شهرک‌نشینان نزدیک غزه از بازگشت به شهرک‌های خود
  • هشدار قرمز هواشناسی؛ سیلاب ۲۲ استان را برمی دارد/ بارش سیل آسا در این استان ها
  • قدردانی از اعضای جدید خانواده فونیکس NEV
  • قدردانی حماس از مواضع شیخ الازهر در خصوص غزه
  • عادی سازی هولناک جنایت در «منطقه مورد علاقه»/ قطاری از ایستگاهِ تاریخ برمی‌گردد
  • تلاش برای رفع نواقص دور اول انتخابات در دستور کار قرار داشته باشد
  • ۶۲ درصد جمعیت ایلام تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد