Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@03:43:14 GMT

واکنش سرمربی هنگ کنگ به همگروهی با ایران

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۷۳۷۰

واکنش سرمربی هنگ کنگ به همگروهی با ایران

سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ به همگروهی با ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، میکسو پاتلاینن گفت: قرعه خوبی برای ما نبود و واقعا در گروه بسیار سختی قرار گرفتیم. حریفان آسانی پیش‌رو نداریم و تیم‌های ملی ایران و عراق از قدرت‌های فوتبال آسیا و از نظر بدنی بسیار آماده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

برنامه بازی‌های ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ افزود: این‌ بار رقابت‌های انتخابی بسیار سخت هستند و زمان کافی برای آماده‌سازی نداریم، البته ایمان دارم که هنگ‌کنگ برای بهتر شدن هر تلاشی می‌کند. در ماه اکتبر با ایران، قدرتمندترین تیم آسیا مواجه می‌شویم. این بازی خانگی است و بی‌صبرانه منتظر رویارویی با ایران هستم. امیدوارم نتیجه راضی‌کننده‌ای در حضور هواداران‌مان کسب کنیم.

تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ بر اساس قرعه‌کشی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر با تیم‌های ملی ایران، عراق، بحرین و کامبوج در گروه C قرار گرفته است.

تیم‌های ملی فوتبال هنگ‌کنگ و ایران روز 19 شهریور ماه سال جاری به مصاف هم می‌روند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو فوتبال واکنش سرمربی هنگ کنگ تیم ملی ایران جام جهانی2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب سرمربی مشهور به گل خورده (عکس)

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که وستهم این شانس را داشت که با پیروزی مقابل لورکوزن، فصل نه چندان قدرتمند خود را نجات بدهد و تبدیل به اولین تیم شکست دهنده ژابی آلونسو بشود، اما اشتباه مدافعان روی نحوه یارگیری با جرمی فریمپونگ، وینگر هلندی و ضربه غافلگیرکننده او از میان پنج بازیکن دفاعی وستهم، منجر به گلی دیرهنگام برای لورکوزن شد تا آنها به طرز معجزه‌آسایی باز هم از شکست فرار کنند.

این واکنش دیوید مویس در هنگام دریافت گل تساوی در این مسابقه است؛ مسابقه‌ای ‌که می‌توانست به افسانه بی شکستی تیم آلونسو (۴۴ مسابقه) پایان بدهد.

دیوید مویس حق داشت که چنین عصبانی و ناراحت باشد؛ مربی‌ای که شایعه اخراجش از وستهم و جایگزینی ژوزه مورینیو به جای او به گوش می‌رسد.

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب سرمربی مشهور به گل خورده (عکس)
  • باز هم این تیم بیمار ایران را به من دادند | همه دنیا ما دو نفر را می‌شناسند
  • واکنش منفی ژاوی به انریکه: به هر دو مورد می‌گویم نه!
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • واکنش‌های جهانی به حمله ایران (فیلم)
  • مرور خاطرات با ستاره بازى ايران - كره
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • پاسخ نظامی یا بدرقه با انعطاف ؟ / بازارهای جهانی منتظر واکنش اسراییل به حمله ایران