Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور معاون هماهنگ کننده پلیس راهور فاتب ضمن اعلام این خبر گفت: عصر روز گذشته ، یکی از تیم های گشتی منطقه ۱۴ هنگام گشت زنی در اتوبان بسیج روی پل هجرت ، متوجه شهروندی می شوند که از گاردریل های کناری روی پل به آنطرف رفته و قصد خودکشی دارد .

راننده خودروی گشتی به محض دیدن این صحنه بلافاصله از خودرو پیاده شده و با توجه به حساسیت موضوع آرام به سمت این خانم حرکت می کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارمند پلیس راهور فاتب در هنگام نزدیک شدن به این فرد با کلمات کلیدی ، معجزه آسا و امید بخش خود، توجه و حواس وی را جلب کرده و در عرض چند ثانیه چنان تاثیری بر وی می گذارد که به محض رسیدن به محل ایستادن وی ، فرد مذکور به توصیه های کاربردی و تاثیرگزار پلیس جامع عمل پوشانده و از گاردریل ها به سمت داخل پل می آید .

وی ادامه داد : به محض عبور وی از عرض پل ، کارمند پلیس راهور فاتب ، این خانم را به داخل خودرو هدایت کرده و با اورژانس و نیروهای امدادی تماس می گیرد.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور فاتب گفت : قرار است طی مراسمی از این کارمند با وجدان تقدیر به عمل آید .

انتهای پیام/

20 / 20 معاون هماهنگ کننده پلیس راهور فاتب نجات دختری ۱۸ ساله‌ای که قصد خودکشی داشت سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور خودکشی نجات دختر 18 ساله یکی از تیم های گشتی منطقه ۱۴ پل هجرت کارمند پلیس راهور فاتب

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: خودکشی نجات دختر 18 ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  در هزار و چهارصد و هشتاد و پنجمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، آرزو شجاعی ۱۸ ساله از تربت جام، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه ها و کبد زنده یاد آرزو شجاعی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

 
 

دیگر خبرها

  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت