Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@20:57:59 GMT

آغاز اعزام عتبات دانشگاهیان از امروز

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۷۶۳۶

در بیست و یکمین دوره از عتبات دانشگاهیان که تا مهر 98 ادامه دارد ، ۱۳ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور به سفر عتبات اعزام می‌شوند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به گفته رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ، برای اعزام دانشجویان  به عتبات ۳۵۰ کاروان برنامه‌ریزی شده است که ۲۶۸ کاروان هوایی و ۸۲ کاروان زمینی اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مطهری‌پور با بیان اینکه دانشجویان دختر از امروز  تا اول شهریور و دانشجویان پسر از اول شهریور تا ۱۵ مهر اعزام می‌شوند ، افزود: حدود ۳۰ میلیون ریال وام برای سفرهای هوایی و ۱۵ میلیون ریال برای سفرهای زمینی به دانشجویان  پرداخت می شود. رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: برای دانشجویان پسر مشمول نیز با سازمان نظام وظیفه و اداره گذرنامه هماهنگی به عمل آمده تا مجوز خروج این دانشجویان اخذ شود .

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: عتبات دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود هفت درصد از زائران حج عمره مفرده کشور اهل خراسان رضوی هستند

حجت الاسلام والمسلمین مهدی شجاع گفت: با توجه به تعطیلی ۹ سال حج عمره، مقرر بود طی سال گذشته زائران به حج عمره مفرده مشرف شوند که با توجه به مشکلات پیش آمده این اقدام صورت نپذیرفت که با رایزنی‌های سازمان حج و زیارت کشور مقرر شد که حدود پنج هزار زائری که سال گذشته ثبت نام کردند و موفق به اعزام نشدند به ترتیب واریز وجه و ثبت نامی که انجام شده است در بازه زمانی سوم تا سیزدهم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به مکه مکرمه اعزام شوند.

وی ادامه داد: حدود هفت درصد زائران حج عمره مفرده در کشور معادل ۳۴۰ زائر سهم خراسان رضوی است که این زائران در قالب چهار کاروان ۸۵ نفره به مکه مکرمه اعزام خواهند شد.

سرپرست حج و زیارت خراسان رضوی گفت: ۲ گروه از کاروان زائران حج عمره مفرده از استان خراسان رضوی امروز سوم اردیبهشت ماه و ۲ کاروان دیگر ۱۳ اردیبهشت ماه امسال به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

شجاع افزود: پس از اعزام این کاروان‌ها ثبت نام و اعزام زائران به حج عمره مفرده تعطیل خواهد شد و پس از ماه‌های محرم و صفر برای حج عمره مفرده جدید در صورتی که برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد فراخوان و ثبت نام داده خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان
  • اعزام یک کاروان ۸۵ نفره از گلستان به سفر حج عمره
  • اعزام ۸۵ نفر از استان همدان به سرزمین وحی
  • اعزام کاروان ۸۵ نفره از استان همدان به سرزمین وحی
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر خراسان‌رضوی امسال به سرزمین وحی
  • آغاز اعزام زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد پس از ۹ سال وقفه
  • حدود هفت درصد از زائران حج عمره مفرده کشور اهل خراسان رضوی هستند
  • ازسرگیری عمره پس از ۹ سال
  • ازسرگیری عمره پس از ۹ سال توقف
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد