Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: محمدعلی نجفی برخی ادعاهای توأم با اتهام و افترا علیه همسر مقتولش را پس گرفت.

او دیروز در دادگاه قتل همسرش میترا استاد گفت که نگفته مقتول مهدورالدّم است. نجفی همچنین با اشاره به اظهارات وکلای اولیای دم، گفت: وکیل گفت که من عنوان مهدورالدّم را در دفاعیاتم به‌کار بردم اما من به‌کار نبردم و حتی اگر به آن معتقد هم باشم بنا نیست خودم او را به قتل برسانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین گفته شده که من گفته‌ام ایشان پرستو است اما من لفظ پرستو را به‌کار نبردم. این را بعضی در فضای مجازی نوشته‌اند که باید از خودشان بپرسید با چه انگیزه‌ای نوشته‌اید. یادآور می‌شود در بخشی از کیفرخواست ارائه شده به دادگاه در جلسه اول، بخش‌هایی از دست‌نوشته‌های محمدعلی نجفی، خوانده شد. این دست‌نوشته پس از قتل تهیه شد.


محمد شهریاری نماینده دادستان، کیفرخواست نجفی را قرائت کرد که در آن آمده است: «در دست‌نوشته نجفی تأکید شده بود همسر دوم من بارها تهدید کرده بود با مردان اجنبی که شما به آن‌ها حساس هستید... خواهم شد و تا این کار را انجام ندهم دست‌بردار نخواهم بود و شروع کرد به تماس‌گرفتن با مردانی که در گذشته با آن‌ها سر و سری داشته است. از نظر من مهدورالدّم بودن وی ثابت شده بود و بارها مرا تهدید می‌کرد تا این روابط زشت را انجام ندهم دست‌بردار نخواهم بود.»
اکنون به‌نظر می‌رسد با عنایت به تشویش اذهان و اتهام‌پراکنی انجام گرفته از سوی برخی سیاسیون و رسانه‌های مدعی حمایت از نجفی که تا همین دیروز و پریروز هم ادامه داشته، ضرورت دارد قوه قضائیه اتهام‌پراکنان علیه مقتول از یک سو و علیه نهادهای امنیتی از سوی دیگر را مورد پیگرد و مجازات قضایی قرار دهد.
برخی از این محافل با زیرپا گذاشتن همه دعاوی گذشته خود در زمینه ضدیت با خشونت، دفاع از حقوق زنان و احترام به قانون و دادگاه، و پرهیز از اقدامات خودسرانه، مدعی شده بودند، نجفی کار خوبی کرده که همسرش را به تشخیص خودش به قتل رسانده است. آنها در همین مسیر، توهین و اتهاماتی شرم‌آور را نثار همسر مقتول نجفی کردند. اکنون با رد ادعای مهدورالدّم بودن مقتول و پرستو نمایی وی، توجیه جنایت انجام شده برای سیاست‌بازان و رسانه‌های زنجیره‌ای به مراتب دشوارتر شده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت گندم و جو در چهار هزار و ۵۰۰ هکتار از مزارع رخ

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی بخش رخ گفت: در سال زراعی جاری دو هزار و ۷۰۰ هکتار از مزارع دیم در بجستان زیر کشت گندم و افزون بر هزار و ۹۰۰ هکتار از مزارع دیم زیر کشت جو رفته است.

 

سید محمد نجفی افزود: سال گذشته بیش از ۲۰ هزار تن محصول گندم و جو آبی از  حدود شش هزار هکتار اراضی این منطقه برداشت شد.


نجفی همچنین گفت: مهار سن زدگی گندم، در سطح بیش از سه هزار و ۵۰۰ هکتار توسط کارشناسان جهاد جلگه رخ  شروع شده است.

دیگر خبرها

  • کشت گندم و جو در چهار هزار و ۵۰۰ هکتار از مزارع رخ
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا هم برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • قانون نانوشته!
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • تیزر گفت‌وگوی جام پلاس با احمد نجفی
  • فیلم گفت‌وگوی جام پلاس با احمد نجفی، بازیگر
  • فیلم| یورش وحشیانه پلیس به محل تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نیویورک
  • از اولین دانشگاه شیعی در پاکستان چه می دانیم؟