Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:11:20 GMT

مدافع سابق پرسپولیس در کمپین ستاره ها

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۷۷۱۱

مدافع سابق پرسپولیس در کمپین ستاره ها

علیرضا محمد مدافع سابق تیم پرسپولیس به کمپین ورزش سه برای کمک به بازسازی مناطق سیل زده پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا محمد مدافع راست ثابت تیم پرسپولیس در آخرین سال های دهه 80 بود. او که توانست با پرسپولیس فاتح جام حذفی شود، دیگر ستاره ای است که به کمپین ورزش سه پیوسته است. محمد در این باره می گوید: من هم مثل تمام ورزشکارها آحاد مردم حمایت خود از سیل زدگان را اعلام می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علیرضا محمد همچنین گفت: از این رو آقای محمد نوری را به این کمپین دعوت می کنم.

 

وبسایت ورزش سه با همکاری سازمان جوانان و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کمپینی را برای کمک به آسیب دیدگان سیل های اخیر شروع کرده است. چهره های ورزشی و هنری همانند برانکو ایوانکوویچ، جواد نکونام، پژمان جمشیدی ،امیر قلعه نویی، کیمیا علیزاده، یحیی گل محمدی، مجید جلالی، خداداد عزیزی، علیرضا منصوریان، و ... در این کمپین شرکت و یک نفر را برای کمک به سیلزدگان به چالش کشیدند تا این زنجیره برای جمع آوری هرچه بیشتر کمک‌های مردمی ادامه دار باشد.

 

هم‌وطنانی که قصد کمک به سیل‌زدگان را دارند می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن ایوا و یا کد دستوری #112*737* مبلغ موردنظر خود را به‌حساب جمعیت هلال‌احمر واریز نموده و رسید آن را برای وب‌سایت ورزش سه ارسال نمایند تا علاوه بر اجر معنوی، نامشان در میان شرکت‌کنندگان در کمپین ثبت شود.

 

کمپین ستاره‌ها 22 اردیبهشت آغاز و به مدت شش ماه در وب‌سایت ورزش سه ادامه خواهد داشت. کلیه کمک‌های نقدی و غیر نقدی ستاره‌های ورزشی و هنری مستقیماً به‌حساب جمعیت هلال‌احمر واریز خواهد شد و "ورزش سه"دخل و تصرفی در آن ندارد.

 

راه آهن کمک ورزشکاران به سیل زدگان کمپین ستاره ها ورزش سه کمک هنرمندان به سیل زدگان پرسپولیس تهران علیرضا محمد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: راه آهن کمک ورزشکاران به سیل زدگان کمپین ستاره ها ورزش سه کمک هنرمندان به سیل زدگان پرسپولیس تهران علیرضا محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پرسپولیس، روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه آتی و در اراک برگزار می‌شود.

پرسپولیس در اولین بازی رسمی با سرمربیگری اوسمار ویرا در شهر اراک مغلوب آلومینیوم این شهر شد. حالا پرسپولیس و اوسمار ویرا باید در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف شاگردان مجتبی حسینی بروند و به دنبال انتقام خواهند رفت.

به همین منظور سرمربی برزیلی سخت به دنبال این است که انتقام شکست در لیگ برتر را با حذف آلومینیوم در رقابت‌های جام حذفی بگیرد. اوسمار ویرا خوب می‌داند بازی کردن در شهر اراک برای هر تیمی سخت است و این احتمال هم وجود دارد که دیدار حذفی دو تیم به ضربات پنالتی کشیده شود. براین اساس سرمربی برزیلی که به مهارت علیرضا بیرانوند در ضربات پنالتی واقف است به پزشکان تیمش دستور داده است به هر شکل ممکن این گلر ملی پوش و باتجربه را مهیای دیدار حذفی روز ۷ اردیبهشت کنند.

بعد از بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال ایران از ترکمنستان و بازگشت ملی‌پوشان پرسپولیس به تمرینات این تیم، علیرضا بیرانوند به دلیل درد از ناحیه مچ دست راست قادر به انجام تمرین نبود و در ادامه با بررسی‌هایی که انجام شد، دست راست این دروازه‌بان گچ گرفته شد تا روند درمان را زودتر آغاز کند.

علیرضا بیرانوند بلافاصله از مچ دست خود سی‌تی‌اسکن گرفت و مشخص شد که مچ دست او هیچ گونه شکستگی ندارد بلکه لیگامان مچ دست او دچار کشیدگی شده است. بر اساس تشخیص پزشکان دست بیرانوند باید ۲ هفته دیگر در گچ باشد و بعد از آن، یک هفته دیگر دوران نقاحت را طی کند تا بتواند دوباره برای پرسپولیس بازی کند. این یعنی می‌شد انتظار داشت که سه هفته دیگر بیرانوند برای پرسپولیس بازی کند.

به عبارت بهتر، علیرضا بیرانوند دیدار تیمش برابر گل گهر سیرجان، ملوان انزلی را از دست داد و به بازی این هفته تیمش در آبادان مقابل صنعت نفت نخواهد رسید. این بدین معناست که شاید علیرضا بیرانوند بتواند در اراک و بازی با آلومینیوم به میدان رفته و خاطره تلخ هفته هفدهم لیگ برتر و شکست را تلافی کند.

علیرضا بیرانوند در بازی برگشت با آلومینیوم اراک و در اولین روز سرمربیگری اوسمار ویرا، روی یک اشتباه گلی از راه دور خورد تا پرسپولیس شکست تلخ و عجیبی را تجربه کند.

هرچند امیررضا رفیعی در سه دیدار که در غیاب علیرضا بیرانوند برای پرسپولیس بازی کرده و گلی هم نخورده است، اما باید پذیرفت بیرانوند، بهترین پنالتی گیر ایران است و بی دلیل اوسمار ویرا به دنبال استفاده از او در جام حذفی نیست.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| حضور مدافع سابق، اعتراض به داور و شعار ویژه برای گلزن آبی‌ها
  • جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر
  • ستاره سابق نفت مشتاق قهرمانی پرسپولیس!
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • ستاره سابق فرانسه ول‌کن امباپه نیست!
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس