Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@22:43:21 GMT

نیمار همبازی رونالدو می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۷۷۴۴

نیمار همبازی رونالدو می‌شود؟

ملاقات پدر نیمار با مدیر ورزشی یوونتوس شایعه پیوستن ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن به بانوی پیر را قوت بخشید.

به گزارش مشرق، نیمار که این روزها شایعه بازگشتش به بارسلونا مطرح است، ممکن است برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اس سر از ایتالیا در بیاورد. بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» پدر نیمار که مدیر برنامه‌های پسرش هم هست، در شهر تورین با فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس دیداری خواهد داشت و ممکن است پاراتیچی از این فرصت برای انتقال این بازیکن برزیلی به جمع راه‌راه پوشان تورین استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

اتفاقی غیرقابل باور در مورد مصاحبه نیمار!

بر اساس گزارش‌های منتشرشده نیمار پس از دو فصل حضور در پاری‌سن‌ژرمن علاقه‌ دارد تا به بارسلونا بازگردد، اما به نظر عملی شدن این انتقال آسان نیست چرا که پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد بارسلونا برای دریافت 40 میلیون یورو به علاوه دو بازیکن این تیم که از بین فیلیپه کوتینیو، ایوان راکیتیچ و عثمان دمبله است را برای فرستادن نیمار به نوکمپ نپذیرفته است. در واقع باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تمایلی به معاوضه بازیکن با بارسلونا ندارد و تنها در صورت دریافت پیشنهاد نقدی بیش از 222 میلیون یورو حاضر به فروش نیمار 27 ساله است.

نیمار تابستان 2017 پس از اینکه بند فسخ قرارداد 222 میلیون یورویی‌اش توسط پاری‌سن‌ژرمن فعال شد، به حضور چهار ساله‌اش در جمع آبی‌واناری‌ها پایان داد. او در طول دو فصل حضورش در جمع پاریسی‌ها 51 گل در 58 بازی به ثمر رسانده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نیمار فوتبال پاریسن ژرمن سری A ایتالیا یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید

آفتاب‌‌نیوز :

در آخرین بازی از هفته سی‌ام لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پذیرای لیون بود که این بازی با برتری ۴ بر یک تیم میزبان خاتمه یافت.

گل به خودی نمانیا ماتیچ، مدافع لیون در دقیقه ۳، پاریسی‌ها را پیش انداخت و تنها سه دقیقه بعد، لوکاس برالدو، اختلاف میزبان و میهمان را دو برابر کرد. در سی‌و‌دومین دقیقه بازی گونچالو راموس سومین گل PSG را هم زد تا برتری تیمش در نیمه نخست تثبیت شود. اگرچه در دقیقه ۳۷ لیون توسط نواما یکی از گل‌های خورده جبران کرد، اما سه دقیقه به پایان ۴۵ دقیقه اول، راموس با زدن دومین گلش امید‌های میهمان برای بازگشت به بازی را خیلی زود نابود کرد.

نیمه دوم برخلاف نیمه اول گلی در بر نداشت و به این ترتیب شاگردان لوئیس انریکه با ثبت نوزدهمین برد در بیست‌و‌نهمین بازی فصل‌شان ۶۶ امتیازی شدند و حاشیه امنیت خود در صدر جدول را به ۱۱ امتیاز افزایش دادند. این در حالی است که تنها چهار هفته دیگر به پایان فصل جاری لوشامپیونه باقی مانده است.

در جدول رده‌بندی لیگ یک فرانسه، پس از پاری‌سن‌ژرمن ۶۶ امتیازی، موناکو با ۵۵ امتیاز و تعداد بازی‌های برابر با PSG (۲۹ بازی) در رده دوم قرار دارد و برست با ۵۳ امتیاز از ۳۰ بازی رده سوم را به خود اختصاص داده است. تیم‌های لیل با ۵۲ امتیاز، نیس با ۴۷ امتیاز و لانس با ۴۶ امتیاز نیز در جایگاه‌های بعدی و کورس رقابت برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده قرار دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید