Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:47:30 GMT

دفتر کفالت اتباع خارجی در اشتهارد فعال می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۷۷۵۵

دفتر کفالت اتباع خارجی در اشتهارد فعال می شود

به گزارش ایرنا، محمد کردی روز پنجشنبه در نشست شورای شورای آموزش و پرورش اشتهارد گفت: با توجه به فعالیت تعدادی خانواده خارجی (افغانستانی) در شهرستان اشتهارد برای خدمات دهی به دانش آموزان این خانواده ها نیازمند تسریع در راه اندازی دفتر کفالت اتباع خارجی هستیم.

وی ادامه داد: قرار است در آینده نزدیک این مهم محقق شود و خانواده های خارجی از مزایای آن بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کردی افزود: با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی در سال جاری به همت خیرین مدرسه ساز این شهرستان، یک باب مدرسه در شهرک صنعتی اشتهارد تاسیس خواهد شد تا ضمن کاهش بار جمعیتی مدارس شهر اشتهارد، مشکل تردد دانش آموزان خانواده های مستقر در شهرک صنعتی به داخل شهر نیز مرتفع شود.

در نشست امروز شورای آموزش و پرورش اشتهارد، ساختمان مدرسه امام حسن مجتبی (ع) کوی فرهنگیان اشتهارد نیز با اتخاذ تمهیدات لازم و امنیت عبور و مرور، بازگشایی و نسبت به ثبت نام از دانش آموزان اقدام خواهد شد.

جمعیت دانش آموزی شهرستان اشتهارد ۱۱ هزار نفر است.

شهرستان ۳۵ هزار نفری اشتهارد در ۷۰ کیلومتری جنوب غربی کرج مرکز البرز قرار دارد.

۸۰۲۹/‏‬ ۶۱۵۵
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس دانش اموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، طرح پاکسازی محدوده شهری از زباله‌های پلاستیکی با حضور دانش آموزان دختر مدرسه معصومه قم اجرا شد.

پویش پاکسازی محدوده شهری از زباله‌های پلاستیکی در ورودی جاده روستای کوه سفید قبل از میدان ۷۵ با حضور ۳۰ دانش آموز مقطع متوسطه اول مدرسه معصومیه، کارمندان و و ماشین آلات و دستگاهاای عمرانی پسماند انجام شد.

شریفی هدف از اجرای این پویش را آگاهسازی مردم از عواقب خطرناک رهاسازی زباله‌ها در محدوده شهری عنوان کرد و گفت: رهاسازی زباله‌ها خطر جدی برای حیات آب، خاک، پوشش گیاهی درختان و حیوانات است.

دوم تا ۸ اردیبهشت هفته زمین پاک نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟