Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@21:37:49 GMT

ترافیک هراز سنگین

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۷۸۳۷

ترافیک هراز سنگین

به گزارش خبرنگار برنا، سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (بیست و هفتم تیر ماه ۹۸) را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور هراز جنوب به شمال محدوده سه راهی چلاو سنگین است و همچنین تردد در محورهای چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت مسیر (رفت وبرگشت) به صورت روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ضمن محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور هراز از ساعت ۲۱ سه‌شنبه ۲۵ تیرماه تا ۵ بامداد چهارشنبه ۲۶ تیر ماه به دلیل انجام عملیات راهداری مسدود بود و تردد از محورهای فیروزکوه و چالوس انجام می‌شد.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌های تهران-کرج-قزوین محدوده‌های گرمدره، پل کلاک، ساسانی، پلس راه مهرشهر و پایانه کلانتری سنگین است.

وی افزود: محورهای شریانی قدیم پلدختر-خرم آباد و شهداد-نهبندان مسدود هستند.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: کمربندی دهلران مسدود است و تردد از داخل شهر دهلران انجام می‌شود.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محورهای غیرشریانی شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود و شهداد – اندوهجرد به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راهور ترافیک کنترل ترافیک برنا سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین / ترافیک سنگین در چالوس و هراز

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور برای امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ به شرح زیر است:

بر اساس داده‌های ترافیکی موجود، ترافیک سنگین در محور چالوس در مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا هریجان و حدفاصل مکارود تا میانک و مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های میانک، مجلار، هراز چم، ولی آباد و تونل کندوان وجود دارد.

همچنین ترافیک در آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل لاسم تا آب اسک و مسیر (شمال به جنوب) محدوده کلرد، سنگین است.

تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) برقرار است و محورهای شمالی بدون مداخلات جوی است.

تردد روان در سایر محورهای کشور برقرار است و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های خراسان رضوی و خرسان شمالی دیده می‌شود.

محورهای هشتگرد - طالقان، پل زنگوله - بلده و مینودشت - پل بایلر مسدود و محورهای سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز فعالیت سامانه بارشی در بعضی نقاط استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، گلستان، ارتفاعات البرز شرقی و شمال هرمزگان خواهد بود و سپس سامانه بارشی به‌تدریج از کشور خارج می‌شود.

وی افزود: از بعدازظهر سه‌شنبه تا پایان هفته با گذر متناوب امواج تراز میانی جو، امروز در بعضی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب کشور بارش و وزش باد رخ خواهد داد و چهارشنبه علاوه بر شمال غرب کشور، در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی، وزش باد، بارش و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: پنجشنبه در بعضی نقاط مرکز و شمال شرق، در بعضی ساعات ابرناکی و رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق، وزش باد و در ارتفاعات، بارش برف انتظار می‌رود.

ضیائیان ادامه داد: جمعه گستره بارش در بعضی نقاط مرکز، شرق، شمال شرق و جنوب شرق و شنبه در بعضی مناطق شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی خواهد بود؛ سه‌شنبه در سواحل دریای خزر افزایش دما و چهارشنبه کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود، همچنین امروز خلیج‌فارس و چهارشنبه خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

کد خبر 739288

دیگر خبرها

  • تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر عادی است/ ترافیک سنگین در کندوان
  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید
  • ترافیک در محور چالوس سنگین است/تردد روان در محور هراز و فیروزکوه
  • کاهش ۴ درصدی سفر‌های نوروزی
  • کاهش ۴ درصدی سفرهای نوروزی/ وقوع ۴۵۲ تصادف فوتی
  • وضعیت راه های کشور؛ آزادراه تهران– شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • ورود ۳۰۰ هزار خودرو به مازندران/ جاده چالوس یکطرفه می‌شود؟
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین / ترافیک سنگین در چالوس و هراز
  • رییس مرکز مدیریت راه های مازندران: ترافیک در محورهای کندوان و هراز سنگین است
  • ترافیک در محورهای کندوان و هراز سنگین است