Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@10:40:31 GMT

پیش‌فروش اینترنتی خودرو باید ضابطه‌مند شود

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۷۹۱۲

پیش‌فروش اینترنتی خودرو باید ضابطه‌مند شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی امکان پیش‌فروش خودرو باید به تمام نمایندگی‌ها اعطاء شود، گفت: باید بساط تبعیضات و رابطه‌ها در بین نمایندگی‌های فروش اینترنتی خودرو برچیده و پیش‌فروش خودرو ضابطه‌مند شود. ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

محمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به رانت 300 میلیاردی سالانه برای کمیسیون‌های فروش اینترنتی نمایندگی‌های خاص خودرو، گفت: هر اقدامی که در کشور به عنوان مجوز اعطا و شرطی گذاشته شود، موجب بی‌عدالتی و رانت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از نمونه‌هایی که در پیش‌فروش خودرو رانت ایجاد شده، کم نداریم، اظهار داشت: همواره در حوزه اختصاص سهمیه فروش خودرو به نمایندگی‌ها این پرسش مطرح می‌شود که مجوز فروش به کدام نمایندگی داده شود و به کدام نمایندگی داد نشود.

پیشنهاد یک نماینده برای تغییر مکانیزم ثبت‌نام فوری خودروصنعت خودرو به محفلی برای بده بستان‌های سیاسی تبدیل شده استخبر جدید وزیر صنعت از واگذاری سهام دو شرکت خودروسازی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با طرح این پرسش که براساس کدام قانون نمایندگی فروش خودرو انتخاب می‌شوند؟، گفت: باید بساط این تبعیضات و رابطه‌ها در بین نمایندگی‌های فروش اینترنتی خودرو برچیده و فروش خودرو ضابطه‌مند شود.

منصوری با تأکید بر اینکه امکان پیش‌فروش خودرو باید به تمام نمایندگی‌ها اعطاء شود تا سایر نمایند‌گی‌ها دلسرد نشوند، تصریح کرد: سازمان بازرسی کشور باید پیگیر تخلفات پیش‌فروش‌های خودرو شود و دستگاه قضایی نیز به حواشی پیرامون آنها رسیدگی کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد:‌ مجلس به دلیل نداشتن اهرم فشار نمی‌تواند برخی تخلفات را پیگیری کند و در صورت بروز تخلف احتمالی سازمان بازرسی می‌بایست به موضوع ورود کند.

منصوری در پایان با بیان اینکه خودروسازان در حالی اقدام به فروش فوری خودرو می‌کنند که به تعهدات گذشته‌شان عمل نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: معتقدم فروش فوری خودرو، مصداق بی‌عدالتی است که باید جلوی آن گرفته شود.

پایان پیام/

R1011202/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون صنایع محمدرضا منصوری پیش فروش خودرو‌ نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون صنایع محمدرضا منصوری پیش فروش خودرو نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم کمیسیون صنایع محمدرضا منصوری پیش فروش خودرو نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بین شهری آغاز شد

تین نیوز

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بین شهری برای بازه زمانی یک تا ۳۱ اردیبهشت آغاز شد.

به گزارش تین نیوز از راه آهن جمهری اسلامی ایران، بلیت قطارهای حومه ای در مسیرهای رفت و برگشت تهران قم، تهران جمکران، زاهدان خاش، مشهد سرخس و تبریز جلفا فقط در آدرس اینترنتی ticket.rai.ir به فروش می رسد.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیش تر می توانند به صورت شبانه روزی با سامانه اطلاع رسانی راه آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه کنند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۳.۵ میلیارد نفر امکان سفر بدون روادید به ایران را دارند
  • نظر سخنگوی تعزیرات حکومتی درباره حق کمیسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی
  • حق کمیسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی منصفانه نیست+ فیلم
  • نمایندگی رسمی فروش کولر‌های آمریکایی کریر
  • پیش‌فروش بلیت قطارهای بین شهری آغاز شد
  • پیش فروش اینترنتی بلیت قطارهای حومه‌ای آغاز شد
  • آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت قطار‌های حومه‌ای آغاز شد
  • آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بین شهری
  • پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافری بین شهری آغاز شد
  • پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بین شهری آغاز شد