Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه جنگ ۳۳ روزه نقطه عطفی در مسیر مبارزات حزب الله لبنان بود، گفت: حزب الله توانسته به پیشرفت بسیار بالایی در سطح تجهیزات نظامی خود برسد. تاریخ انتشار: 11:22 - 27 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۲۴۸ عماد نجار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به سالگرد جنگ‌ ۳۳ روزه حزب‌الله و رژیم صهیونیستی اظهار کرد: ۱۳ سال از جنگ ۳۳ روزه می‌گذرد و پس از این مدت موقعیت و توان نظامی حزب‌الله لبنان تغییرات بسیار زیادی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه جنگ ۳۳ روزه نقطه عطفی در مسیر مبارزات حزب الله لبنان با رژیم صهیونیستی بود، افزود: حزب‌الله طی این ۱۳ سال به موفقیت‌ها و جایگاه برتری از نظر نظامی و دفاعی دست یافته است.

کارشناس مسائل غرب آسیا عنوان کرد: «سید حسن نصرالله» در سخنرانی اخیر خود از افزایش توان نظامی حزب‌الله و اینکه یگان‌های رضوان و گردان‌های العباس چه توانایی‌هایی دارند، سخن گفته است. این خود هشداری جدی برای رژیم صهیونیستی تلقی می‌شود.   موشک‌های نقطه‌زن حزب الله از نظر دقت در هدف، توانایی بالایی دارند

نجار با بیان اینکه توان برتر نظامی حزب‌الله تاکنون توانسته شکست‌های سنگینی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کند، افزود: از دیگر توانایی‌های نظامی حزب الله، موشک‌های نقطه‌زن است که از نظر دقت در هدف، توانایی بالایی دارند.

وی در عین حال تاکید کرد: موضوع بعدی اشراف اطلاعاتی کنونی حزب الله لبنان است. معمولا در دوره‌های قبل این اشراف توسط نیرو‌های زمینی بود اما در حال حاضر اطلاعات دریایی و هوایی حزب‌الله نیز پیشرفت بالایی داشته است؛ همه این پیشرفت‌های حزب الله باعث عدم وجود امنیت رژیم صهیونیستی می‌شود.

کارشناس مسائل غرب آسیا عنوان کرد: اخیرا «سید حسن نصرالله»  اعلام کرده نوار ساحلی اسرائیل تا عمق ۲۰ کیلومتری مورد هدف و تیررس‌شان قرار دارد؛ این محدوده عمق استراتژیک رژیم صهیونیستی است که مهمترین مراکز تسلیحاتی، صنعتی، پتروشیمی، بنادر و بزرگترین و مهمترین فرودگاه و اداره‌جات دولتی آنها در این قسمت هستند.  وی گفته است این منطقه، در تیررس ما قرار دارد.

وی افزود: همچنین «سید حسن نصرالله» گفته با کوچکترین اقدام نظامی اسرائیل، تصمیم به تصرف سرزمینی خصوصا در مناطقی از سرزمین‌های فلسطین از جمله الجمیل خواهند زد و یک هشدار نظامی دادند که ما موشک‌های ضد هواپیما را هم در خدمت داریم.   حزب الله توانسته به پیشرفت‌های بسیار بالایی در سطح تجهیزات نظامی خود برسد

نجار گفت: بعد از جنگ ۳۳ روزه، رژیم صهیونیستی سعی کرده از مرز‌های دریایی، هوایی و زمینی حزب‌الله را دچار یک بازی امنیتی و اطلاعاتی کند با این وجود؛ حزب الله توانسته به پیشرفت بسیار بالایی در سطح تجهیزات نظامی خود برسد؛ باید متوجه باشیم اعضای حلقه‌های مقاومت در یک انسجام واحد ناگسستنی توانستند حزب الله را به این موقعیت نظامی و دفاعی کنونی برسانند.
 کارشناس مسائل غرب آسیا تصریح کرد: البته صهیونیست‌ها هم تهدید‌هایی علیه ایران داشتند که ما با هواپیما‌های پیشرفته‌ از جمله هواپیما‌های s۳۵ قادریم مناطق مهم نظامی و هسته‌ای ایران و سوریه را مورد هدف قرار دهیم. این یک تهدید فوق‌العاده غیر واقعی است زیر ایران در بیست سال اخیر نشان داده که رشد دفاعی و نظامی‌اش به مرحله‌ای رسیده که جهانیان را به حیرت درآورده است.
تهدیدات رژیم صهیونیستی اصلا امکان‌پذیر نیست

وی با بیان اینکه بخاطر وسعت خاکی، شرایط استراتژیک و موقعیت لجستیک سرزمینی ایران، تهدیدات رژیم صهیونیستی اصلا امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: توان نظامی مقاومت در منطقه این شرایط را برای رژیم صهیونیستی ناممکن کرده است. بر فرض محال که چنین اقدامی صورت بگیرد و هواپیمای رژیم صهیونیستی به قصد چنین منظوری از فرودگاه‌هایشان بلند شوند، باید از سد محکم مقاومت که شامل حزب الله لبنان و سوریه است، رد شوند تا به  ایران برسند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کارشناس مسائل غرب آسیا حزب الله لبنان توان دفاعی بالا رژیم صهیونیستی اقدام نظامی نیروهای مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است

به گزارش جام جم آنلاین، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌ الله لبنان در بیروت تاکید کرد که فروپاشی رژیم صهیونیستی و توقف روند وحشی‌گری و ظلم آن تشدید شده و پیروزی فلسطینی‌ها نیز با صبر و جهاد و شهادتشان نزدیک است.

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی جز با حمایت دنیای استکبار قادر نیست روی پای خود بایستد، ابراز داشت که دو موضوع است که باعث توقف جنگ غزه می‌شود، موضوع اول آمریکا و انتخابات ریاست جمهوری در این کشور است و نکته دوم حادثه اخیر است که اسرائیل قادر به رویارویی با آن نبود.

معاون سید حسن نصرالله با اشاره به واکنش تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق و جنگ غزه تصریح کرد که طرح آمریکایی خاورمیانه جدید یک بار در سال ۲۰۰۶ در لبنان با شکست مواجه شد و بار دیگر در سوریه این اتفاق افتاد و این سومین بار است که شکست می خورد.

قاسم با اشاره به اینکه حزب الله لبنان در تقابل با رژیم صهیونیستی در جنگ غزه به تمامی اهداف خود دست پیدا کرده است، ۵ هدف اصلی این تقابل را بر شمرده و گفت که پشتیبانی از ساکنان غزه و مشغول کردن دشمن و کوچاندن شهرک‌نشینان صهیونیست و خسارت زدن به دشمن و در نهایت تثبیت قدرت بازدارندگی از جمله اهداف حزب‌الله لبنان بود که با استفاده از کمترین حد از تسلیحات سنتی حزب‌الله به دست آمد و البته در این راه جانفشانی‌های گرانقدری صورت گرفت که در مقابله با خطرات بزرگ پیرامون ما طبیعی است.

دیگر خبرها

  • ببینید | ۳۵ عملیات موفق حزب الله لبنان علیه رژیم اشغالگر در سه روز
  • بهت صهیونیست‌ها از اشراف اطلاعاتی حزب‌ الله لبنان
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۲ مرکز نظامی صهیونیستی دیگر
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است
  • مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید
  • حمله موفق حزب الله لبنان به خودروی نظامی صهیونیست‌ها
  • حمله حزب‌ الله لبنان به ۳ مرکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۳ مرکز نظامی صهیونیستی
  • عملیات «وعده صادق» نقطه عطفی در تاریخ مبارزه با رژیم اشغالگر قدس