Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@05:03:49 GMT

دستگیری باند حفاری غیرمجاز در ساوه

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۷۹۶۶

دستگیری باند حفاری غیرمجاز در ساوه

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری حفاران غیرمجاز در عملیات پلیس ساوه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پرویز اسدی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: مأموران انتظامی ساوه با فعال کردن گشت‌های ویژه در سطح شهرستان به‌صورت محسوس و نامحسوس به گشت زنی مشغول هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی از دستگیری یک باند حفاری غیرمجاز در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد و افزود: اعضای این باند با پیشنهاد مشارکت در فروش یک دفینه مربوط به دوره هخامنشیان قصد تطمیع پلیس را داشتند.

اسدی اظهار کرد: در این عملیات ۴ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

شهرستان ساوه نقطه اتصال مرکز کشور به غرب و همچنین مناطق شمالی به جنوب کشور محسوب می‌شود و شمار زیادی از مهاجران را در خود جای‌داده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند

سرهنگ موسی بهاری فرمانده انتظامی بوکان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام‌ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی ادامه داد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند برای اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت‌وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری‌ها پیشگیری می‌شود.

بوکان با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • دستگیری عامل توزیع غیرمجاز دارو در اصفهان
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر