Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@18:32:18 GMT

افتتاح انبار طریق القدس تا پایان امسال در چابهار

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۸۰۲۲

افتتاح انبار طریق القدس تا پایان امسال در چابهار

معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: بندر چابهار بهترین منطقه کشور و بهترین نقطه برای سرمایه گذاری است و شاهد اقدام ها و تلاش های قابل توجهی در این بندر هستیم .

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، یزدان سیف در جلسه تسریع در امور تجاری و بازرگانی و ایجاد ترافیک بار و کالا که با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی، اعضای هیأت عامل این سازمان و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در محل سالن جلسات بندر شهید بهشتی چابهار برگزار شد گفت: 50 درصد کالاهای فله ای که سال گذشته از طریق بندر چابهار وارد شد توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران تامین شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که روند ورود کشتی های این شرکت از طریق بندر چابهار بر اساس اولویت هاست که تسریع خواهد شد ادامه داد: تقویت زیرساخت ها در این بندر و شکل گیری انبار های پسکرانه ای برای پشتیبانی از کشتی و بار ضروری است .

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اظهار کرد: انبار طریق القدس به منظور پشتیبانی از بندر چابهار تا پایان سال به بهره برداری می رسد، انبار های غله چابهار نیز با کیفیت مناسب به چرخه بهره برداری وارد می شود .

سیف اظهار کرد: با توجه به این که بندر چابهار بزرگترین بندر اقیانوسی کشور است می تواند پذیرای کشتی های بزرگ روغن باشد، با احداث مخازن نگهداری روغن می توان این امکان را در این بندر فراهم کرد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال جهاد کشاورزی سازمان بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان کشتی وزیر راه و شهرسازی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انبار الوم میزبان سومین جشنواره ملی زیبایی شتر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان آقای فرزانه شهردار و دبیر برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر گفت: این جشنواره روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح در ورودی انبار الوم جنب سی ان جی آغاز خواهد شد.

او افزود: امسال برای اولین بار این جشنواره در چهار نژاد خارجی، بلوچ، ترکمن و کرد برگزار می‌شود.

فرزانه ادامه داد: مالکین شتر‌ها می‌توانند برای شرکت در این جشنواره با تلفن‌های ۰۹۱۱۱۷۱۷۹۸۷ و ۰۹۱۱۳۷۱۳۲۹۸ تماس بگیرند و ثبت نام کنند.

شهردار انبارالوم افزود: برپایی غرفه‌های فروش فرآورده‌های شتر، اجرای موسیقی و فروش صنایع دستی از برنامه‌های جنبی این جشنواره است.

به گفته فرزانه تاکنون ۷۰ مالک شتر برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کرده اند و از هر نژاد ۳ شتر برتر انتخاب و از سبوس رایگان بهره مند می‌شوند.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق روح تازه‌ای به کالبد مجاهدان طریق القدس دمید
  • انبار الوم میزبان سومین جشنواره ملی زیبایی شتر
  • دولت نجات ملی یمن : ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد بندر المخا شدند
  • اهدا بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی(ره)
  • اضافه کردن کرایه تاکسی‌فعلا تخلف است ؛ متخلفان را معرفی کنید !
  • نرخ کرایه تاکسی‌ها تا پیش از اردیبهشت‌ماه تغییر نمی‌کند
  • رشد ۱۰ برابری صادرات راه‌آهن تهران در فروردین ۱۴۰۳
  • اعزام ۸۷ هزار زائر حج تمتع امسال از ۲۴ اردیبهشت
  • افتتاح دفتر نمایندگی اتاق مشترک ایران و آلمان در خرمشهر
  • کمک ۴۰ میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان نیازمند در بهشهر