Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@13:12:05 GMT

انهدام باند ۵ نفره فروشندگان خودروهای سرقتی

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۸۰۳۸

به گزارش ایلنا، سرهنگ احمد نجفی، در توضیح این خبر، گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه خودرویی را با استفاده از سایت دیوار خریداری کرده‌اند ولی پس از گذشت مدتی مشخص شده‌است که خودرو سرقتی بوده و فروشنده، با تعویض پلاک‌های خودروهای سرقتی با پلاک خودروهای فرسوده به آنان خودروهای سرقتی فروخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی مسئولیت شناسایی و دستگیری متهمان پرونده را بر عهده گرفتند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در اقصی نقاط شهر اقدام به فروش خودروهای سرقتی می‌کردند و نشانی‌های مختلفی از متهمان به دست می‌آمد که این کار شناسایی مخفیگاه آنان را برای کارآگاهان دشوار می‌کرد، ادامه داد: در پایش‌های اطلاعاتی کارآگاهان توانستند تصاویری از متهمان را به دست بیاورند و موفق به شناسایی مخفیگاه آنان شدند.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مخفیگاه آنان در مناطق اسلامشهر ، رباط کریم ، بهارستان شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان اداره پنجم موفق شدند در ۵ عملیات مستقل و هم زمان متهمان را سوم تیرماه امسال در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه متهمان در ابتدای دستگیری منکر هرگونه جرم انتسابی می شدند، عنوان کرد: با شناسایی چهره متهمان توسط مال باختگان، کلاهبرداران چاره ای جز به اعتراف نداشتند و به ۴۰ فقره کلاهبرداری و فروش خودروی سرقتی از طریق سایت دیوار اعتراف کردند.

معاون مبارزه با سرقت های خاص گفت: متهمان علاوه بر کلاهبرداری اشاره شده به ۱۰ فقره فروش موتورسیکلت های سرقتی و ۱۰۰ فقره زورگیری و ۲۰ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: تا کنون ۲۶ تن از مال باختگان شناسایی و تحقیقات پلیسی برای کشف جرئیات پرونده ادامه دارد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش

یک منبع امنیتی عراقی تاکید کرد که نیرو‌های اطلاعاتی این کشور بعد از یک عملیات ویژه عناصر گروهک زیرزمینی داعش را در منطقه حاوی الدنانیش در اطراف کرکوک شناسایی کردند.

وی در ادامه افزود: بعد از عملیات اطلاعاتی و شناسایی نوبت به عملیات ضربتی علیه این عناصر تروریست رسید به طوری که نیرو‌های عراقی مخفیگاه آنها را در اطراف کرکوک هدف قرار دادند.

این منبع امنیتی تصریح کرد: در جریان عملیات ضربتی مذکور سه حمله مستقیم علیه مخفیگاه این عناصر تروریست در میان بلندی‌های اطراف کرکوک صورت گرفت.

وی گفت: بر اساس اطلاعات منتشر شده در این عملیات معاون امیر نظامی ولایت کرکوک در تشکیلات تروریستی داعش به نام ابواسماعیل به هلاکت رسیده است.

چند هفته قبل نیز نیرو‌های امنیتی عراق موفق شدند در جریان یک عملیات منحصر به فرد بر پایه اطلاعات دقیق از سوی سرویس اطلاعات نظامی این کشور مخفیگاه عناصر داعش را در استان کرکوک هدف قرار دهند.

بر اساس این گزارش، نیرو‌های عراقی با جنگنده‌های اف ۱۶ خود مخفیگاه عناصر داعش را در منطقه الشای واقع در کرکوک هدف قرار دادند.

تعدادی از عناصر تروریست که در این مخفیگاه حضور داشتند به هلاکت رسیدند و محل مذکور به صورت کامل نابود شد. تجهیزات جنگی و سلاح‌های عناصر داعش در این مخفیگاه نیز منهدم شد.

منبع: مهر

tags # داعش سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • شناسایی ۳۰۰ فقره تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور ۱۴۰۳
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان