Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس، سردار هاشم غیاثی در دیدار با مسئولان کمیته‌های مردمی موکب احمد بن موسی (علیه السلام) استان فارس با بیان اینکه پیاده روی اربعین یکی از نمادهای عشق و دلدادگی محبان اهل بیت (علیهم السلام) به آرمان‌های عاشورایی است، گفت: این حرکت بزرگ فرهنگی یکی از تاثیرگذارترین حرکت‌های اجتماعی و مردمی در راستای ترویج فرهنگ اهل بیت (علیه السلام) و معرفی فرهنگ حسینی به ملت هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه حرکت اجتماعی اربعین بهترین بستر برای کار فرهنگیِ تأثیرگذار است، گفت: دست اندرکاران موکب ها، نیروهای جهادی و خادمان حسینی علاوه بر خدمت رسانی به زائران توجه ویژه خود را به برگزاری برنامه‌های فرهنگی، دینی و تبلیغی در حاشیه برگزاری این رویداد بزرگ معطوف کنند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه برپایی موکب احمد بن موسی (علیه السلام) در راستای خدمت رسانی به زائران یکی از افتخارات استان فارس است، گفت: این موکب خدمات رفاهی مناسب را به زائران اربعین حسینی ارائه کرده و علاوه بر خدمات رفاهی مجموعه از برنامه‌های متنوع و خلاقانه فرهنگی و دینی برای زائرانی که در موکب احمد بن موسی (علیه السلام) استان فارس اسکان داشته باشند برگزار خواهد شد.

سردار غیاثی با تاکید بر اینکه فرهنگ عاشورایی و حسینی مایۀ اقتدار و سربلندی انقلاب اسلامی است، گفت: اِقبال و حضور مخاطبان و جوانان مسلمان از سراسر جهان اسلام در پیاده روی اربعین حسینی یک گام بزرگ در راستای ترویج فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) و ایجاد وحدت و محبت در بین امت‌های اسلامی است.

کد خبر 4669837

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز سپاه فجر فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مراسم وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ره) و استقبال از پرچم متبرک آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام سه شنبه چهارم اردیبهشت پس از نماز مغرب و عشا با حضور هیئت اعزامی آستان قدس رضوی و ایرانیان دوستدار حریم اهل بیت علیهم السلام در محل رایزنی کشورمان برگزار شد.

در این مراسم حبیب رضا ارزانی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، گفت: عشق به اهل بیت (ع) بویژه امام رضا(ع) همواره در قلب ایرانیان موج زده است.

ارزانی افزود: استقبال از پرچم متبرک آستان علی بن موسی الرضا(ع) جلوه ای از ارادت شیعیان به خاندان عصمت و طهارت است و این ارادت از هویت دینی و مذهبی ما نشأت گرفته است.

هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در پی سفر جمعی از اندیشمندان و فعالان فرهنگی بنیاد رستو به ایران و دیدار با برخی از مدیران آستان قدس رضوی به مالزی سفر کرده‌اند که تبادل تجربیات مشترک در زمینه های قرآنی، چاپ کتاب قرآن مشترک، آموزش‌های هنر اسلامی و مرمت نسخ خطی و همچنین چاپ کتب مشترک در خصوص فلسطین از اهداف این سفر است.

در ادامه حجت‌الاسلام سید جلال حسینی، رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی نیز خدمت به بارگاه مطهر رضوی را توفیق بی‌مانندی دانست و گفت: خدمت به خاندان اهل بیت علیهم السلام عزت آفرین است.

وی با اشاره به اینکه وجود حرم امام رضا علیه السلام در ایران بزرگ ترین ظرفیت معنوی، معرفتی، فرهنگی و ایمانی است، گفت: ظرفیت معنوی و فرهنگی که در حرم رضوی وجود دارد موجب شده تا زائرانی که جهت زیارت به حرم مشرف می‌شوند، این نقطه را شروع تحول فردی خود قرار دهند.

در ادامه این برنامه قرائت دعای توسل و مداحی به همت حسین تفرشی در محل رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

بازدید از موزه شهر ملاکا، دیدار با مدیران بنیاد نشر و کتابت قرآنی رستو و بازدید از این مجموعه، بازدید از مرکز هنرهای اسلامی مالزی، بازدید از کالج اسلامی الصوفا و دیدار با تامان داتو احمد رازلی و پاسداشت وفات حضرت عبدالعظیم الحسنی(ره) از برنامه های این هیئت به مالزی است.

دیدار و گفتگو با سفیر جمهوری اسلامی در مالزی با حضور میهمانانی از بنیاد رستو، اهدای فرش منقش به تصویر داتوک عبداللطیف از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی در مالزی و بازدید از مجموعه کتابخانه و نمایشگاه علمی تمدنی الحمرا ایستک در کوالالامپور از برنامه‌های هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در چهارشنبه (5 اردیبهشت) است.

در بازدید از بنیاد قرآنی رستو و دیدار با پروفسورعبداللطیف رئیس بنیاد رستو؛ قرآن ویژه مردم فلسطین که صرفا به منظور حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده غزه به چاپ رسیده است به این هیئت اهدا شد.

دیگر خبرها

  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • چرا کنسرت‌ها در بوشهر لغو می شوند
  • لغو سریالی کنسرت‌ها در بوشهر به کجا رسید؟
  • ماجرای لغو سریالی کنسرت‌ها در بوشهر چیست؟
  • پشت پرده لغو کنسرت معین زد و آرمان گرشاسبی در بوشهر
  • ماجرای لغو سریالی کنسرت‌ها چیست؟
  • برگزاری موسیقی نواحی در «بیشه»/ سرنا نماد فرهنگ لرستان است
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند