Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل آبفار لرستان گفت: ۵۰۰۰ مشترک غیرمجاز آب شرب روستایی در استان لرستان شناسایی شد. ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، علیرضا کاکاوند صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از پنج هزار مشترک غیرمجاز آب روستایی در استان لرستان شناسایی‌شده است که از این تعداد 400 مورد مشترک پرمصرف آب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه با همکاری دستگاه قضایی برای مقابله با مشترکین غیرمجاز اقدام می‌شود افزود: بسیاری از این مشترکین غیرمجاز با آب شرب روستایی به آبیاری باغات و مزارع پرداخته که این موضوع باعث کاهش آب شرب روستا و نارضایتی دیگر ساکنین روستاها می‌شود.

پس‌لرزه‌های اولتیماتوم استاندار خراسان جنوبی ‌ادامه دارد؛ مهلت 48 ساعت برای رفع مشکلات آبرسانی سیار‌‌161 میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های آبرسانی استان بوشهر تخصیص یافتآبرسانی به یک‌میلیون نفر از جمعیت روستایی کشور تا پایان سال 98

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان در بحث تأمین آب شرب برای روستاها مشکلی ندارد و تنها در زمان توزیع، برخی مشترکین پرمصرف و غیرمجاز برای دیگر ساکنان مشکلاتی ایجاد می‌کنند.

وی گفت: تنها راه‌حل این مشکل همکاری بین بخشی مردم و دیگر دستگاه‌ها است؛ مردم باید با خرید انشعاب و پرداخت آب‌بها به توسعه شبکه آب‌رسانی روستایی کمک کنند.

انتهای پیام/ح

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از جذب حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمحمد هدایی‌پور در این باره گفت: پارسال حدود ۹۵ هزار اشتراک تازه در نقاط شهری و روستایی استان تهران جذب شد.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۸۷ هزار اشتراک شهری و بیش از ۸ هزار اشتراک روستایی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران با بیان اینکه اکنون در این استان گازرسانی به ۴۹ شهر با موفقیت تکمیل شده و در حال بهره‌برداری است، افزود: همچنین ۶ نیروگاه، ۱۸۴۷۳ واحد صنعتی جزء و عمده و ۵۳۱ روستا  از گاز استفاده می‌کنند و پروژه گازرسانی در ۶ روستا نیز در حال اجراست.

به گفته هدایی‌پور ضریب پوشش گازرسانی شهری در استان تهران ۱۰۰ درصد و روستایی ۹۹.۵ درصد است.

وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به تارنمای شرکت گاز استان تهران به آدرس  www.tehrangasco.ir از نحوه مراحل اشتراک‌پذیری تا نصب کنتور، همچنین هزینه‌های لازم مطلع شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در پایان یادآور شد: با همکاری نیروهای متعهد و پرتلاش این شرکت امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل ممکن خدمات‌رسانی به هم‌استانی‌ها را انجام دهیم و سطح رضایتمندی مشترکان گاز طبیعی را بالا ببریم.

دیگر خبرها

  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • جلوگیری از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی لرستان
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • هدر رفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • هدررفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • شناسایی ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل
  • شناسایی مراکز غیرمجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات
  • پیمایش کاربری ها و فعالیت های پرآب بر غیرخانگی در آذربایجان غربی
  • شناسایی ۶۱ مرکز درمانی غیرمجاز در قزوین / ۶ مرکز تعطیل شد