Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@01:24:25 GMT

اعضای باند سرقت باتری خودرو بازداشت شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۸۲۱۰

اعضای باند سرقت باتری خودرو بازداشت شدند

سرهنگ کارآگاه "سید شمس الدین میرزکی" گفت: با ارجاع پرونده‌های مشابهی در اواخر سال گذشته و اوایل امسال مبنی بر سرقت لوازم خودرو در منطقه ۱۸ مشخص شدکه سرقت‌های انجام شده توسط ۴ تن از سارقان با هماهنگی یکدیگر صورت گرفته است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان اغلب باطری‌های خودرو را سرقت می‌کردند، ادامه داد: تیمی از کارآگاهان اداره بیستم و معاونت اطلاعات جنایی پلیس آگاهی شناسایی و دستگیری متهمان را برعهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهمان پرونده از جمله سارقان سابقه دار بوده که با تشکیل باندی در جنوب شهر تهران با همکاری یکدیگر اقدام به سرقت می‌کنند.

سرهنگ میرزکی افزود: با هماهنگی مقام قضائی تیم‌های مختلف از کارآگاهان به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند در عملیات‌های همزمان، سارقان لوازم خودرو را در مخفیگاهشان دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی پایتخت منتقل کنند.

این مقام انتظامی گفت: هر ۴ سارق به ۶۰ فقره لوازم خودرو که اکثریت باطری خودروهای سواری بود اعتراف و اظهار کردند که لوازم سرقتی را به مالخری در محدوده خلازیر فروخته اند.

وی اضافه کرد: با دستگیری مالخر اموال مسروقه باند ۵ نفره سارقان لوازم خودرو منهدم شد، ولیکن تحقیقات پلیسی تا شناسایی کامل مال باختگان ادامه دارد.

۲۳۵۲۳۱ کد خبر 1280942

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سرقت سارق پلیس آگاهی ایران و آمریکا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال بازار طلا و ارز ایالات متحده آمریکا محمدعلی نجفی استان لرستان سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در  شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت‌زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی۲ نفر(مظنون) را شناسایی و دستگیر کردند. فرمانده انتظامی کهگیلویه، تصریح کرد: متهمان در باز جویی‌های اولیه به ۱۰ فقره سرقت موبایل در شهرستان کهگیلویه اعتراف کردند. وی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه