Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@04:30:49 GMT

نیمار- بارسلونا؛ اینگونه امکان پذیر است (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۸۲۱۱

نیمار- بارسلونا؛ اینگونه امکان پذیر است (عکس)

دو باشگاه بارسلونا و پاری سن ژرمن هر دو به دنبال راه حلی برای بازگشت ستاره برزیلی به نوکمپ هستند.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار قصد جدایی کرده و مدیران پی اس جی در تلاش برای یافتن بهترین راه حل برای انجام این انتقال هستند و در صورتی که هدف نهایی شدن این انتقال باشد، دو باشگاه چاره ای جز درک شرایط یکدیگر ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حال حاضر و با توجه به پرداخت سنگین بارسلونا به اتلتیکومادرید برای خرید آنتوان گریزمان، آنچه مشخص بوده این است که بارسا توان پرداخت رقم انتقال نیمار به طور کامل در سال جاری را ندارد و اگر قرار است مبلغی پرداخت شود، پاری سن ژرمن باید تا ژوئن سال آینده صبور باشد.

 

بهترین راه حل برای بارسلونا این است که همتای فرانسوی روش معاوضه بازیکن را قبول کند. به جز فیلپ کوتینیو ستاره برزیلی و 27 ساله بارسلونا، پاری سن ژرمن باید قبول کند یک یا دو بازیکن دیگر نیز از بارسا جذب کند (گزینه هایی چون عثمان دمبله و ایوان راکیتیچ نیز مطرح شده است)، اما باشگاه فرانسوی علاقه ای به این روش ندارد و تنها برای فروش نیمار به پول نیاز دارد.

 

 

پس در این شرایط بهترین راه حل انتقال کوتینیو به علاوه پرداخت نقدی اسنت. تنها شرطی که باشگاه بارسلونا در این میان دارد این است که این پرداخت تا ژوئن 2020 به تعویق افتد و تا آن مقطع آبی اناری ها فرصت بیشتری برای مانور داشته باشند. کلید معامله در ارزیابی نهایی قیمت نیمار است و با توجه به اتفاقات سالهای اخیر ممکن است انتقال وی به نوکمپ با کمتر از 200 میلیون یورو نیز انجام شود.

 

اما گزینه ی قابل قبول که هر دو طرف آن را قبول کنند انتقال کوتینو با گزینه خرید اجباری و انتقال نیمار به بارسا است. اینگونه باشگاه بارسلونا سال آینده مبلغ 70 میلیون یورو به پاری سن ژرمن پرداخت کرده و از لحاظ مالی، هر دو باشگاه ضرر نخواهند کرد.

 

مذاکرات شروع شده است اما هیچ کس نمی داند که چگونه این مذاکرات پایان می یابد و به نظر می رسد که هر روز که می گذرد، نیمار به بارسا نزدیک تر می شود.

 

یافتن زمانبندی نهایی برای حل این مسئله بسیار دشوار است زیرا در اوایل ماه آگوست بازی های پاری سن ژرمن شروع می شود و این تیم تریح می دهد تکلیف نیمار زودتر روشن شود، اما علیرغم اینکه همه می دانند نیمار به شدت علاقمند به بازگشت است، در بارسا چنین عجله ای وجود ندارد.

 

بارسلونا نقل و انتقالات اروپا 2020-2019 نقل و انتقالات اروپا نیمار پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا نقل و انتقالات اروپا 2020 2019 نقل و انتقالات اروپا نیمار پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن؛ توهین به دمبله، تشویق ام باپه!

هواداران بارسلونا بی‌خیال عثمان دمبله نمی‌شوند.

طرفداری | عثمان دمبله در بازگشت به بارسلونا با خشم هواداران بلوگرانا روبرو شده است.

به گزارش لوپاریزین و به نقل از اسپورت، هنگامی که اتوبوس پاری سن ژرمن روز دوشنبه به شهر بارسلون رسید، دمبله توسط هواداران کاتالونیایی مورد تمسخر و توهین قرار گرفت. این وینگر فرانسوی در پنجره نقل و انتقالات تابستان گذشته بارسلونا را ترک کرد و به پاری سن ژرمن پیوست. تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌های اسپانیایی نشان می‌دهد که دمبله با الفاظ توهین‌آمیز هواداران بارسلونا روبرو شده است. با این حال، این بازیکن فرانسوی که سرش در گوشی تلفن همراهش بود، هیچ واکنشی به این توهین‌ها نشان نداد.

دمبله در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی در پارک دو پرنس برابر تیم سابقش گل دوم پاریسی‌ها را به ثمر رساند، اما پاری سن ژرمن در آن بازی با نتیجه 3-2 شکست خورد. سایر بازیکنان فرانسوی پاری سن ژرمن با خشم کمتری از سوی کاتالانی‌ها روبرو شدند. یکی از نکات جالب‌توجه نحوه برخورد هواداران بارسلونا با ام باپه بود. کیلیان ام باپه که انتظار می‌رود در تابستان به رئال مادرید بپیوندد، حتی مورد تشویق هواداران بارسلونا قرار گرفت.

استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن عثمان دمبله در شهر بارسلون

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • پیش بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ آماده برای یک جنگ تمام‌عیار
  • تیزر باشگاه بارسلونا برای جدال با پاری سن ژرمن
  • استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن؛ توهین به دمبله، تشویق ام باپه!
  • ژاوی: باید مونتجوئیک را تبدیل به یک کوره داغ کنیم
  • پدری: مدافعی مانند پائو کوبارسی ندیده‌ام
  • لیست پاری سن ژرمن برای تقابل با بارسلونا؛ بازگشت اشرف حکیمی
  • رسوایی نیمار: حالت غیرعادی ستاره برزیلی در تمرین
  • خیال راحت پی‌اس‌جی: خبری از نوکمپ نیست
  • امباپه می‌تواند بارسلونا را حذف کند
  • ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم