Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@09:35:15 GMT

مغفول ماندن تبلیغات اساسی نماز جمعه در کشور

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۸۲۶۱

مغفول ماندن تبلیغات اساسی نماز جمعه در کشور

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، صبح امروز، ۲۷ تیر ماه، در سومین جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس دیوان محاسبات کشور در محل استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد تاکید کرده‌اند که فقر و غنا در مساله معنویت انسان تاثیرگذار است و در روایات نیز آمده که فقر، انسان را تا سرحد کفر نیز می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: انتظار از مسئولان این است که به شوراهای اداری استانها به چشم اتاق جنگ اقتصادی بنگرند و بی‌عدالتی در جامعه باید ممنوع شود و با فساد در ادارات برخورد صورت گیرد.

قریشی افزود: شوراهای اداری باید به‌صورت جدی برای حل مشکلات اقتصادی مردم برنامه‌ریزی کرده و با فساد و تخلفات اداری و توزیع ناعادلانه اعتبارات در استان مقابله کنند.

وی به دیدار اخیر ائمه جمعه کشور با مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: در چهلمین سالگرد تاسیس نهاد نماز جمعه در کشور قرار گرفتیم، متاسفانه در مدت این چهل سال هیچ تبلیغ اساسی برای این فریضه الهی در کشور صورت نگرفته و ضروری است تا اقامه نماز جمعه بیش از پیش مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مسئولان نباید حضور در نماز جمعه را ریا تلقی کنند و از این رو باید حضور پررنگ‌تری در نماز جمعه داشته باشند.

وی از فرمانداری و مسئولان شهرستان درخواست کرد تا امکانات و شرایط لازم را برای تسهیل حضور مردم در نماز جمعه فراهم کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن نماز جمعه امام جمعه ارومیه جنگ اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ستاد اطلاع رسانی نماز جمعۀ تهران، نماز جمعۀ این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی اقامه خواهد شد.

گفتنی است، درب‌های دانشگاه تهران جهت اقامه نماز جمعه ۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح باز خواهند شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند