Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز پنجشنبه ۲۷ تیرماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۹ هزار لیتر گازوئیل در "سیب و سوران"

سرهنگ غلامرضا توکلی  فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران ب گفت: ماموران انتظامی شهرستان سیب و سوران در راستای مبارزه باقاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی طرح کنترل محور‌های مواصلاتی را تشدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا ماموران پاسگاه " پسکوه " روز گذشته هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور خاش - سیب و سوران به یک دستگاه تریلی تانکر دار مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف و در بازرسی از آن ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران با اشاره به معرفی راننده خودرو به مقام قضائی خاطر نشان کرد: یکی از وظایف ذاتی پلیس مبارزه با پدیده شوم قاچاق است و با توجه به تاثیر منفی این معضل بر اقتصاد کشور، مجموعه انتظامی شهرستان با تلاش شبانه روزی تمامی یگان‌های تابعه خود و با قدرت تمام با هرگونه قاچاق، مقابله و مبارزه خواهد کرد. 


۱۰ میلیارد ریال لوازم آرایشی در یک انبار

سرهنگ "حیدر علی کیخای مقدم " فرمانده انتظامی شهرستان چابهار  در خصوص انتشار کلیپی در یکی از شبکه‌های اجتماعی با موضوع " مصادره غیرقانونی اجناس مغازه‌های لوکس فروشی در خیابان رسالت چابهار" گفت: ماموران دایره مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی این فرماندهی با یک سری تحقیقات میدانی یک انبار دپو کالا‌های قاچاق را در خیابان " رسالت " شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران این فرماندهی پس از هماهنگی لازم قضائی در بازرسی از این انبار ۱۸ هزار و ۴۶۸ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی نظیر ادکلن، رنگ مو، شامپو، اسپری خوش بوکننده و... قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ کیخای مقدم با اشاره معرفی فرد متخلف به دادسرا از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک به کالای قاچاق را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش تا در این خصوص اقدام شود.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ محمدرضا علیزاده گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مقادیر قابل توجهی آرد دولتی توسط فردی در یک انبار در چهاردانگه اسلامشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر قرار گرفت.

­

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل نگهداری کالا‌های اساسی شده و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی، در بازرسی از انبار شناسایی شده، مقدار ۲۰ هزار کیلوگرم آرد که به صورت غیرمجاز نگهداری می شد، کشف کردند.

­

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب کشف شد
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر