Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سرهنگ حسین براری اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره موبایل قاپی در پارک معلم بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ جهت بررسی موضع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل سه نفر از شهروندان به ماموران مراجعه و عنوان کردند که یک دستگاه موتورسیکلت با سه نفر سرنشین ضمن ضرب و شتم آن‌ها قصد سرقت موبایل یکی از شهروندان را داشتند که با مقاومت آن‌ها موفق به سرقت نشده و سپس اقدام به فرار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری عوامل سرقت نافرجام در دستور کار ماموران قرار گرفت و در این راستا با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق شدند سرکرده باند را دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه بیان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۳ فقره موبایل و کیف قاپی در شهر کرمانشاه با همدستی ۲ فرد دیگر اعتراف کرد.
وی در پایان با اشاره به معرفی سارق دستگیر شده از تلاش برای دستگیری همدستان وی خبر داد.

 

انتهای  پیام/ز

 

دستگیری عوامل سرقت نافرجام در کرمانشاه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند خانوادگی سرقت در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ مرسلی با تأکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی، عزم همگانی را می‌طلبد، گفت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آن ها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی افزود: مأموران حین گشت زنی فعال در خیابان‌ها به خودرویی مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی زنجان ادامه داد: حین بررسی خودروی مذکور چند دستگاه گوشی موبایل کشف شد که برابر تحقیقات فنی، متهمان در استانی دیگر تحت پوشش خانواده برای سرقت آن ها اقدام کرده بودند.


سرهنگ مرسلی گفت: متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.


وی  با بیان اینکه مشارکت و همکاری مردم با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است، تصریح کرد: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدار‌های پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

دیگر خبرها

  • باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • اعضای باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • دستگیری اعضای باند خانوادگی سرقت در زنجان
  • اعضای باند خانوادگی سرقت در زنجان دستگیر شدند
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام باند سارقان احشام در پارس آباد
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • انهدام باند ۴ نفره سرقت مسلحانه در اصفهان