Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@11:35:14 GMT

2 دیدار تدارکاتی پیش روی استقلال

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۸۳۶۰

2 دیدار تدارکاتی پیش روی استقلال

تیم فوتبال استقلال تهران تا شروع لیگ نوزدهم دو بازی تدارکاتی را انجام خواهد داد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران پس از بازگشت از اردوی ترکیه از شنبه تمرینات خود را جهت شروع لیگ پیگیری خواهد کرد. کادر فنی استقلال بدنبال آن است تا قبل از آغاز لیگ دو دیدار تدارکاتی را برای تیمش در نظر بگیرد تا آبی پوشان بتوانند محک جدی تری خورده و خود را آماده شروع لیگ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز تیم هایی که می خواهند با استقلال بازی کنند مشخص نیستند اما به طور حتم این دو دیدار در دستور کار کادر فنی خواهد بود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو فوتبال استقلال لیگ برتر دیدار دوستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال با وجود دلجویی محروم شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بار دیگر دروازه‌بان و کاپیتان تیم فوتبال استقلال را جریمه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی رأی خود را درباره سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال تهران صادر کرد. در این رأی آمده است:

«درباره گزارش واصله علیه سیدحسین حسینی بازیکن باشگاه استقلال تهران مبنی بر نقض ماده 71 مقررات انضباطی با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مصاحبه ایشان پس از بازی با تیم شمس آذر قزوین در تاریخ 31 فروردین ماه بیان مطالبی در ارتباط با رأی صادره از سوی این کمیته در پرونده که در مورد تخلفات بازیکن موصوف بعد از مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران از جمله بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه (افسران امنیتی مسابقه) صادر شده است، هر چند در ظاهر این مطالب حکایت از تمکین از رأی صادره دارد، ولی چگونگی و نحوه بیان و عبارات به کار رفته در این مصاحبه موید قصد مشارالیه در خفیف و سبک جلوه دادن تصمیمات و اقدامات صورت گرفته از سوی رکن قضایی فدراسیون فوتبال پیرامون تخلفات رخ داده در مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال تهران است، در نتیجه، فعل سیدحسین حسینی از مصادیق رفتار توهین‌آمیز تشخیص و بر همین اساس مستند به مواد 71 و 113 مقررات انضباطی ضمن قطعی و قابل اجرا شدن یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان، موضوع دادنامه شماره 3096 مورخ 29 فروردین ماه نامبرده به پرداخت مبلغ سیصد میلیون ریال جریمه نقدی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه‌های رسمی بابت تخلفات ارتکابی خود با لحاظ ماده 89 مقررات موصوف و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز به لحاظ تحقق مسئولیت تضامنی در مورد این تخلف و عدم نظارت بر مصاحبه صورت گرفته وفق ماده 50 مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ 600 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود.

رأی صادره ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف خواهد بود».

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته انضباطی درحالی این رأی را صادر کرد که دروازه‌بان استقلال روز گذشته از این کمیته و همینطور نیروی انتظامی دلجویی کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • کاپیتان استقلال با وجود دلجویی محروم شد
  • عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد
  • روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز
  • آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد
  • نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)
  • استقلالی‌ها دو بازی تدارکاتی برگزار می‌کنند
  • مهدی: دستورالعمل بازی رو در رو را قبل از شروع فصل به باشگاه‌ها ابلاغ کردیم