Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@17:57:51 GMT

مجموعە بهزیستی نیازمند همکاری سایر دستگاه‌هاست

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۸۳۷۸

مجموعە بهزیستی نیازمند همکاری سایر دستگاه‌هاست

استاندار کردستان تاکید کرد: سازمان بهزیستی برای ارائە خدمات بهتر بە قشر آسیب پذیر نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها است.
بە گزارش ایسنا، منطقه کردستان، بهمن مرادنیا بە مناسبت هفتە بهزیستی و در بازدید از سازمان بهزیستی استان کردستان گفت: برای توسعه استان اتحاد وهمفکری همه ادارات و دستگاه‌های دولتی نیاز است وسازمان بهزیستی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه کار در بهزیستی پر مسئولیت و دشوار است، ادامه داد: کارکنان بهزیستی با همه نوع قشری از جامعه در ارتباط هستند و همین مسئلە کار در این سازمان را سخت تر می کند.
مرادنیا ادامە داد: سازمان بهزیستی برای خدمت رسانی بهتر بە جامعە هدف نیازمند همکاری و تعامل دیگر دستگاه‌ها و ادارات است.
وی ضمن تبریک هفتە بهزیستی بە کارکنان و زحمتکشان این سازمان گفت: تلاش ما بر این است تا هر نوع حمایتی را کە از دستمان بر می‌آید انجام دهیم و امیدوارم روزی برسد کە مشکلات و آسیب های اجتماعی ما بە کمترین حد ممکن برسد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آسیب های اجتماعی استان کردستان بهزیستی خدمت رسانی همکاری و تعامل قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازچهارمحال وبختیاری ، جهانبخش سلیمیان مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و به‌منظور کمک به بخش محروم جامعه و سایر اماکن واجد شرایط در سال گذشته، تعداد ۶۴۵ اشتراک رایگان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و ایثارگران و اماکن واجد شرایط واگذار شد.

وی افزود: از این تعداد ۴۵۱ مورد به مددجویان کمیته امداد، ۱۱۱ مورد به مددجویان بهزیستی، ۲۹ مورد به خانواده شهدا، ۳۲ مورد به جانبازان و ۲۲ مورد نیز به سایر واجدین شرایط واگذار شده است.

سلیمیان با اشاره به اینکه متقاضیان واجد شرایط دریافت اشتراک رایگان گاز فقط برای یک‌بار از پرداخت حق انشعاب معاف هستند، تصریح کرد: متقاضیان مشمول می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از دستگاه متولی و ارائه آن در زمان اشتراک‌پذیری از این امتیاز قانونی برخوردار شوند.

وی تأکید کرد: بر اساس بند (د) ماده ۳۹ قانون بودجه سال ۹۲، افراد تحت پوشش سازمان‌ها و نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و خانواده ایثارگران (جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده شهدا) با ظرفیت مصرفی ۶ مترمکعبی می‌توانند از اشتراک رایگان شرکت گاز بهره‌مند شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895845

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال نیازمند انسجام دستگاه‌های مربوطه تولید است
  • استان همدان نیازمند زیرساخت تربیتی برای جوانان
  • اقدامات فرهنگی کردستان نیازمند تصمیمات جمعی است
  • اهدای ویلچر به توانخواهان بهزیستی میاندوآب
  • ثبت جهانی پالنگان نیازمند همت جمعی است
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان