Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@18:39:04 GMT

۱۴۰۰ هیات ورزشی استانی پایش مالی می شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۸۳۸۹

۱۴۰۰ هیات ورزشی استانی پایش مالی می شوند

محمد رضا داورزنی روز پنجشنبه در مجمع سالانه فدراسیون ورزشهای ناشنوایان در مشهد افزود: این اقدام در حال انجام است تا گردش مالی این مؤسسات از جمله هیات‌های ورزشی به صورت شفاف و برخط رصد شود از این رو این هیاتها باید در سامانه ای جدید ثبت شده و شناسه دریافت کنند.

وی ادامه داد: بر این اساس برای هر واحد یک کد شناسه لحاظ خواهد شد که البته کد اقتصادی پیش از این برای فعالیت‌های هیاتهای مذکور وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر فدراسیون ورزشهای ناشنوایان کشور نیز در حاشیه این مجمع در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: شمار ورزشکاران ساماندهی شده کشور در این فدراسیون هفت هزار و ۱۴ نفر در ۱۵ رشته است که در مقایسه با سال قبل چهار درصد افزایش یافته است.

علی دانشمند شمار ورزشکاران ناشنوایان مردان را حدود دوبرابر زنان اعلام کرد و افزود: ۱۴۱ مربی و ۹۵ داور در قالب هیاتهای ورزشهای ناشنوایان کشور فعالیت دارند.

وی میزان بودجه سال مالی قبل این فدراسیون را ۱۸ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بودجه این فدراسیون از تفاهم نامه‌ها با وزارت ورزش و جوانان، پاداش‌های مسابقات آسیایی، کمیته المپیک و کمک شهرداری تهران تأمین شده است.

۳۲۲۱/‏۱۹۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدرضا داورزنی فدراسیون ناشنوایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، معاون تربیت بدنی و سلامت استان از آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دوره متوسطه اول و جشنواره ورزشی دوره دوم ابتدایی خبر داد.
فخرالدین اسدی گفت: این مسابقات تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد.
وی از حضور بیش از هزار و ۵۰۰ دانش آموز در رقابت‌ها خبر داد و گفت: مرحله کشوری این مسابقات در تابستان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • حقوق ناجیان غریق سواحل دریایی کشور چهار برابر افزایش یافت
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است