Web Analytics Made Easy - Statcounter

والورده که به آرزویش مبنی بر در اختیار داشتن گریزمان رسیده، امید زیادی به این بازیکن دارد.

طرفداری - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا به تمجید از 3 خرید جدید این باشگاه پرداخت.

بارسا در حالی از چند روز پیش تمرینات پیش فصلش را شروع کرده که تاکنون 3 بازیکن جدید به خدمت گرفته است. فرنکی دی یونگ از آژاکس، نتو از والنسیا و آنتوان گریزمان از اتلتیکو مادرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته انتظار می‌رود پیش از پایان نقل و انتقالات، یک دفاع چپ جدید نیز به ترکیب بارسا اضافه شود. پرونده بازگشت احتمالی نیمار نیز همچنان باز است.

به گزارش موندو دپورتیوو، والورده در اولین مصاحبه فصل جدیدش به تلویزیون باشگاه گفت:

از شروع کار بسیار خوشحالیم و به استقبال چالش‌های پیش رو می‌رویم. خبر داریم که توقع از ما بردن همه جام‌ها در کنار هیجان زده کردن هواداران با فوتبالی جذاب است. اهداف مثل همیشه هستند؛ فتح همه عناوین ممکن. خواسته ما قهرمانی در تمام جام‌ها است و باید این کار را به سبک خودمان انجام بدهیم. امیدواریم بتوانیم انتظارات را برآورده کنیم.

خریدها؟ از هر سه آنها انتظارات زیادی داریم و می‌دانیم خرید آنها هواداران را هیجان زده کرده است. امیدواریم بتوانند خیلی زود در تیم جا بیفتند. دی یونگ؟ فصل گذشته او در سطح بسیار بالایی بازی می‌کرد و ما امیدواریم بتواند طراوت موردنظر را به خط هافبک منتقل کند. خرید فرنکی البته پروژه‌ای برای آینده هم بود چون سالهای زیادی از فوتبال او در پیش است. فرنکی مشخصا بازیکن باکیفیتی است که در مدرسه‌ای با سبک فوتبالی شبیه به ما رشد کرده است.

گریزمان با دی یونگ فرق دارد از این لحاظ که او تجربه بسیار خوبی از بازی در لالیگا دارد؛ سریع است و در فضای خالی جایگیری می‌کند؛ در یک سوم پایانی زمین بازیکنی تعیین کننده است. می‌دانیم خریدش دشوار بوده ولی چه چیزهایی برای تیم به ارمغان می‌آورد. امید زیادی به گریزمان داریم. آنتوان اگرچه هنوز جوان است ولی تجربه و کیفیت بالایی را با خود به تیم اضافه می‌کند. شرایط به گونه‌ای است که انتظار داریم آنتوان از هفته اول موثر ظاهر شود.

نتو هم دروازه بانی باکلاس و باتجربه است. دروازه بانی مطمئن. او زوج ایده آلی برای مارک است و همزمان پنیا هم مراحل رشدش را طی می‌کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین قهرمانی رئال مادرید در کوپا دل ری با برتری 2-1 مقابل بارسلونا (2014/4/16) / فیلم

10 سال پیش در چنین روزی و در جریان دیدار پایانی کوپا دل ری فصل 2013/14، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه مستایا به مصاف هم رفتند. آنخل دی ماریا در نیمه اول رئال را از حریف پیش انداخت اما در نیمه دوم مارک بارترا با ضربه سری زیبا کار را به تساوی کشاند. در دقیقه 85 این مسابقه، گرت بیل با فراری دیدنی گل پیروزی بخش رئال مادرید را به ثمر رساند تا لوس بلانکوس برای نوزدهمین بار فاتح کوپا دل ری شود.

دانلود (46.7MB)

دیگر خبرها

  • لغو مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش به دلیل سیل
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • دی یونگ: ضربه محکمی خوردیم
  • امید ابراهیمی و رفقا مانع از قهرمانی یک تیم
  • معرفی نفرات برتر رده سنی امید در کاراته قهرمانی کشور
  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ
  • نوزدهمین قهرمانی رئال مادرید در کوپا دل ری با برتری 2-1 مقابل بارسلونا (2014/4/16) / فیلم
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها