Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران،ری و شمیرانات در دیدار با رئیس شهرک صنعتی شمس آباد گفت: حمایت از تولید، قشر کارگر و همچنین کشاورزان باید با جدیت دنبال شود و در این امر مسئولان مربوطه باید عزم خود را جزم کنند.

به گزارش ایسنا ،‌ محمد علی وکیلی عصر چهارشنبه با حضور در شهرک صنعتی شمس‌آباد ضمن دیدار با مدیرعامل این شهرک به بازدید از یک واحد صنعتی بزرگ تولید کریستال پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در این بازدید اظهار کرد: تولید یکی از کلیدی‌ترین و مهم‌ترین اولویت‌های امسال کشور است و در این راستا تمامی مسئولان موظفند در حمایت از این امر با جدیت ورود کنند.

وی افزود: زمانی که تولید ارتقاء پیدا کند، معیشت کارگر نیز ارتقا می‌کند و کیفیت زندگی این قشر عزیز جامعه نیز رو به بهبودی می‌رود.

به گزارش ایسنا، ۱۵۰۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی شمس آباد تهران فعال و بیش از ۳۷ هزار نفر در آن اشتغال دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند

هاشم علایی امروز در بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل گفت: واحدهای صنعتی با نگاه ویژه می‌توانند مسیر تولید و زمینه صادرات را تسهیل کنند که اخذ استانداردها و گواهینامه‌های ملی و بین المللی، یکی از الزامات ورود محصولات تولیدی به بازارهای داخلی و صادراتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: رعایت استانداردها در بخش تولید و افزایش محصولات صادراتی، از مولفه‌های لازم در دستیابی به تحقق شعار سال با مشارکت کارآفرینان و تولیدکنندگان است.

به گفته او، با حمایت از واحدهای تولیدی و ترغیب آنان به دریافت استانداردهای لازم به حضور آنان در بازارهای داخلی و بین المللی کمک می‌کنیم.

علایی با اشاره به حمایت شهرک‌های صنعتی از واحدهای تولیدی در قالب بسته‌های حمایتی افزود: این نوع مشوق‌ها باعث ارتقای محصولات تولیدی و افزایش صادرات کشور خواهد شد و تولید کنندگان می‌توانند از این ظرفیت مهم برای افزایش تولید و صادرات استفاده کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • استانداردسازی راه‌ها در سیستان و بلوچستان با جدیت و سرعت پیگیری شود
  • تاکیدوزیرکشور:جدیت استانداردسازی راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است
  • آزادسازی ۹۰ هکتار زمین راکد در شهرک‌های صنعتی استان تهران
  • جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار کارگر با احیای ۲۱۵۱ واحد تولیدی