Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@09:54:03 GMT

نگاهی به کنسرت رجوی در آلبانی +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۸۴۷۶

شو تبلیغاتی سازمان مجاهدین خلق [ منافقین ] در آلبانی پس از پنج روز پول‌پاشی با حضور تعدادی از سیاستمداران بازنشسته، بدون هیچ دستاوردی به پایان رسید.

اخبار سیاسی- این سازمان تلاش می‌کند از رهگذر برگزاری همایش‌های سالانه که بیشتر به فستیوال یا کنسرت شبیه است و دوپینگ رسانه‌ای با کمک شبکه‌ها و مطبوعات خارجی، خود را تنها آلترناتیو جمهوری اسلامی جلوه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محتوای این نشست‌ها معمولا عاری از ارزش بوده و پرداختن به آن وقت تلف کردن است؛ اما بررسی حاشیه‌هایش گاهی برای سرگرمی مفید به‌نظر می‌رسد.

یکی از این موارد، حضور سمپات‌های رنگ‌پریده و کمپ نشین مجاهدین خلق در کنار اتباع روزمزد سایر کشورهاست که در ازای مبالغی حاضر می‌شوند سیاهی لشکر دارودسته رجوی باشند.

توجه به یک حاشیه دیگر خالی از لطف نیست.

در این گردهمایی‌های شعارزده که با فرمولی کلیشه‌ای سازماندهی می‌شود، یکی از اهداف محوری، معرفی "مریم رجوی" (سرکرده فرقه) به‌عنوان شخصیتی کاریزماتیک و فرابشری است.

تبلیغاتچی‌های منافقین در رسانه‌های خود با استفاده از تعابیر غلوآمیز و انتشار تصاویر پرشمار از مریم رجوی با پوشش‌های گوناگون، سعی می‌کنند چهره این عنصر جنایت‌پیشه را محبوب جلوه دهند.

بانوی کهکشانی؟!؟!؟!

مریم رجوی با تیپ‌های گوناگون و لنز رنگی معروف!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: منافقین مجاهدین خلق جمهوری اسلامی دوپینگ مطبوعات منافقین سازمان مجاهدین خلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی کنسرت جدید معین به روزنامه‌های ترکیه رسید!

روزنامه «ترکیه» در گزارش اجتماعی صفحه یک خود به هرج و مرج در کنسرت معین پرداخت و نوشت: پس از آنکه عده‌ای از ایرانیان در حمایت از حمله موشکی تهران در خیابان‌ها تظاهرات کردند تجمع ایرانی دیگری هم در وان اتفاق افتاد! این روزنامه با عکسی از معین در صفحه یک به اتفاقات پیش آمده در کنسرت این خواننده پرداخته و ناهماهنگی مسئولان سالن و بلیط فروشی بیش از ظرفیت را دلیل این درگیری دانسته است.

منبع: چندثانیه

tags # معین سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • ببینید | کنسرت محمد معتمدی در آرامگاه سعدی
  • انتشار شماره پنجم سمرقند با ویژه‌نامه تاریخ و فرهنگ «بخارا»
  • صهیونیست‌ها از منافقین درخواست کمک کردند!
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • دلیل دفاع آوینی از فیلم «عروس»/«مریم مقدس» بازار ترکیه را فتح کرد
  • معرفی نامزدهای اولین دوره جایزه داستان کوتاه گارنت
  • نمایشگاه گروهی «وعده صادق» با محوریت «کودک، جنگ، غزه» در فرهنگسرای اندیشه
  • نامزدهای جایزه داستان کوتاه گارنت معرفی شدند
  • حواشی کنسرت جدید معین به روزنامه‌های ترکیه رسید!
  • (ویدئو) یک روحانی: دوست دارم کنسرت بروم و فیلم بازی کنم