Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،  علیرضا کاکاوند صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از پنج هزار مشترک غیرمجاز آب روستایی در استان لرستان شناسایی‌شده است که از این تعداد ۴۰۰ مورد مشترک پرمصرف آب هستند.

وی بابیان اینکه با همکاری دستگاه قضایی برای مقابله با مشترکین غیرمجاز اقدام می‌شود افزود: بسیاری از این مشترکین غیرمجاز با آب شرب روستایی به آبیاری باغات و مزارع پرداخته که این موضوع باعث کاهش آب شرب روستا و نارضایتی دیگر ساکنین روستا‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان در بحث تأمین آب شرب برای روستا‌ها مشکلی ندارد و تنها در زمان توزیع، برخی مشترکین پرمصرف و غیرمجاز برای دیگر ساکنان مشکلاتی ایجاد می‌کنند.

وی گفت: تنها راه‌حل این مشکل همکاری بین بخشی مردم و دیگر دستگاه‌ها است؛ مردم باید با خرید انشعاب و پرداخت آب‌بها به توسعه شبکه آب‌رسانی روستایی کمک کنند.

انتهای پیام/د

۵۰۰۰ مشترک غیرمجاز آب روستایی در لرستان شناسایی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۴۹۲ نیروی کار غیرمجاز خارجی در البرز شناسایی شدند

سیروس دهقان شیری با تاکید بر تشدید نظارت‌ها و برخورد قانونی باکارفرمایان متخلف در استان البرز، گفت: براساس مفاد قانون کار، اتباع خارجی که فاقد کارت کار باشند، اجازه اشتغال در اصناف و واحد‌های تولیدی استان را نداشته و در صورت مشاهده بکارگیری، کارفرمای آنها متخلف شناخته شده و مشمول جریمه و حبس خواهند بود.

وی با اشاره به اجرای یک هزار و۶۵۳ مورد گشت های مشترک بازرسی کار در سال گذشته انجام شد، ادامه داد: طرح های نظارتی برای شناسایی و جمع آوری نیروی کار غیرمجاز خارجی در البرز ادامه دارد.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی البرز بیان کرد: دراین زمینه ۱۵۱ کارفرمای متخلف به مراجع قضایی معرفی شده و ۸۹۸ نیروی کار ایرانی در سال ۱۴۰۲ جایگزین اتباع خارجی غیرمجاز در واحدهای تولیدی و صنعتی شدند.
دهقان شیری گفت: کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع اشتغال اتباع خارجی، نسبت به استعلام و درخواست پروانه کار برای نیروهای خارجی مورد نیاز خود اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ممنوعیت استفاده از نیروی کار اتباع غیرمجاز در واحد‌های تولیدی
  • ۲ هزار و ۴۹۲ نیروی کار غیرمجاز خارجی در البرز شناسایی شدند
  • پلمب یک واحد غیر مجاز کشتار دام در کوهدشت
  • شناسایی ۱۷۱ تبعه خارجی غیرمجاز در واحدهای اقتصادی کرمانشاه
  • شناسایی بیش از ۱۷۰ تبعه غیر مجاز در کرمانشاه
  • شناسایی ۱۸ تغییر کاربری غیرمجاز در بهشهر
  • سه عدد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در یاسوج کشف شد
  • افزایش ۲۷۰ درصدی شناسایی تغییر کاربری‌های غیرمجاز در ایام نوروزی لرستان
  • شناسایی ۷ مورد تغییرکاربری غیرمجاز در فریدونکنار
  • شناسایی هفت مورد تغییرکاربری غیرمجاز در فریدونکنار